تین بنیادی ریکارڈز سےپماری آخری عدالت کا فیصلہ کیا جائے گا۔

تین بنیادی ریکارڈز پسے ماری آخری عدالت کا فیصلہ کیا جائے گا۔

بہت کچھ ہےہم خدا کےحتمی انصاف کے بارے میں نہیں جانتے ہیں. ہم نہیں جانتے ہیں کہ یہ ایک بڑی آسمانی عدالت کے کمرے میں کیا جارہا ہے، ہم نہیں جانتے کہ اس کےلئے کتنا وقت لگ رہا ہے، اور سب سے زیادہ ناپسندیدہ، ہم اس بات کا یقین نہیں کر سکتے کہ اس کا نتیجہ کیا ہوگا.
مسیح بالآخر فیصلہ کرے گا. گریگ اولسن کی طرف سے رنگ آمیزی ۔

یسوع مسیح ہمارا بنیادی جج ہوگا۔

یسوع مسیح ہمارا بنیادی جج ہوگا۔

لیکن، ہم بھی بہت کچھ جانتے ہیں. ہم جانتے ہیں کہ مسیح ہمارابنیادی جج ہو گا. ہم جانتے ہیں کہ ملنیم کے اختتام کے بعد اسے لے جائے گا. ہم قدیم صحائف اور جدید نبیوں سے واقف ہیں کہ ہمارے فیصلے تین بنیادی اصولوں پر ہوں گے۔وہ یہاں ہیں:

1 ۔ کتاب حیات

پھر میں نے چھوٹے بڑے سب مُردوں کو اُس تخت کے سامنے کھڑے ہوئے دیکھا اور کتابیں کھول گئیں ۔پھر ایک اور کتاب کھول گئی یعنی کتاب حیات اور جس طرح اُن کتابوںمیں لکھا ہوا تھااُن کے اعمال کے مطابق مُردوں کا انصاف کیا گیا ۔
یہ مکاشفہ 20:12 کاہے. ہم اس پیغام سے دو اہم چیزیں سیکھتے ہیں. سب سے پہلے،کتاب حیات کے مطابق ہماری زندگی کا فیصلہ کیا جائے گا. دوسرا، وہاں دیگر کتابیں ہیں جو بھی کھیل میں آتے ہیں (ہم بعد میں انہیں ملیں گے).
کتاب حیا ت. یہ کیا ہے؟ جوزف سمتھ کوبھی اس طرح کے بہت سے سوال دیکھنے کو ملے ۔تعلیم اور عہد 128:7 کا جواب ہے ۔
اور کتاب جوکہ کتاب حیات تھی آسمان میں رکھی گئی ریکارڈ ہے.

یہاں تمہارے لئےاور میرے لئے ایک کتاب ہے جو جنت میں محفوظ ہے، جس پر ہماری زندگی ریکارڈ کی گئی ہے.۔اِسےکون اپ ڈیٹ کرتا ہے؟ کسے پتا،کہ یہ کتنا تفصیلی ہے؟ آپ کا اندازہ میرے طور پر اچھا ہے (لیکن شاید بہت تفصیلی)۔فیصلے کے دورانکتاب حیات اور ان کی دیگر کتابیں کس طرح استعمال کی جائیں گی؟ آرسن پرٹ نے ہمیں 1800 کی دہائی میں ہمیں کچھ بصیرت دی۔

ہمیشہ کےمحافظ خانہ میں رکھی گئی مقدس کتابیں عظیم عدالت کے دن میں کھولی جا ئنیگی، اور زمین پر رکھے جانے والے ریکارڈز کے مقابلے میں؛ اور پھر، اگر یہ پایا جاتا ہے کہ یہ چیزیں مردہ سلسلے کے اختیار میں سب سے اونچے اعلی مقام اور حکم کی طرف سے کئے جاتی ہیں، اور اسی طرح چیزوں کو زمین پر اور جنت میں بھی ریکارڈ کیا جاتا ہے ، اس طرح کی مقدس کتابیں کھولیں گی، اور عدالت کے دن پوری کائنات اکٹھی مل کر اس کتاب کو پڑے گی، اور اس کی طرف سے اس کی منظوری دی جائے گی جو تخت پر بیٹھے ہیں اور اس کی اپنی تخلیق کے لئے انصاف اور رحمت کا معاملہ کرتے ہیں.
اور یہ ہمارے لئے دوسرا ریکارڈ کہلاتا ہے جسے خدا حتمی فیصلہ کے دوران استعمال کرے گا۔

2 ۔ زمین پر رکھا ہوا ریکارڈ

جو زف سمتھ کے مطابق،مکاشفہ میں بیان کردہ دوسری کتابیں زمینی ذرائع کا حوالہ دیتی ہیں:
… مردے ان چیزوں کے مطابق جو کتابوں میں لکھا گیا تھا اس کا فیصلہ کیا گیا ؛ اس کے نتیجے میں، کتابوں کے بارے میں بات کی جانے والی کتابوں کو ان کے کاموں کا ریکارڈ شامل ہونا ضروری ہے، اور اس ریکارڈ کے حوالے سے جو زمین پر رکھا جارہا ہے.
بدقسمتی سے، ہم اس بات کا یقین نہیں کر رہے ہیں کہ یہ ریکارڈز کیا ہیں۔،لیکن، کافی مقدار میں ظاہر کرنے سے منتخب کرنے کے لئے بہت سے زمین کے ریکارڈ موجود ہیںکہ ہم کس قسم کے لوگوں کے بارے میں کافی ہیں. اس کے بارے میں سوچیں:

149 پولیس ریکارڈ
149 روزگار کا ریکارڈ
149 ذاتی اخبارات
149 ہوم ویڈیوز
149 ہوم ویڈیوز
149 سوشل میڈیا مراسلہ
سائیڈ نوٹ: اگر خدا ہمارےصرف اپنے سماجی میڈیا کی سرگرمیوں پر مبنی فیصلہ کرے تو ہم کیسا محسوس کریں گے؟ کیا ہم اپنی کچھ تصاویر کی بنا پر یا کچھ تبصرے کی طرف سے شرمندہ ہو جائیں گے؟ چلو صرف ہمارے آن لائن رویے کو ذہن میں رکھنے کی کوشش کرتے ہیں، اور یہ تسلیم کرتے ہیں کہ یہ بہت ممکن ہے کہ ہمارے پیغامات ہمیں اس کے آخر میں کاٹنے کے لئے واپس آئیں.
اب، ایک آخری ریکارڈ ہے کہ ہم چرچ میں بہت کم سیکھتے ہیں، لیکن یہ سب سے زیادہ اچھا ریکارڈ ہوسکتا ہے ۔

3۔ہمارے جسموں کے ساتھ رکھا ہوا ریکارڈ

ہماری لاشیں ایک ریکارڈ ہے جو حتمی فیصلے میں استعمال کی جائے گی.
اس ریکارڈ کا ثبوت رومیوں 2: 15میں پولُس رسول کے ذریعہ ہے:
"چنانچہ وہ شِریعت کی باتیں اپنے دلوں پر لکھی ہوئی دکھاتے ہیں اور اُن کا دل بھی اُن باتوں کی کواہی دیتا ہے اور اُن کے باہمی خیالات یا تو اُن پر الزام لگاتے ہیں یا اُن کو معذور رکھتے ہیں "۔
ٹھیک ہے، لیکن اِسے لفظی طور پر لینا چاہئے؟ ظاہر ہے کہ آپ کے دل میں جسمانی طور پر لکھا ہوا کچھ بھی نہیں ہے، لیکن پڑھنا جاری رکھیں.
2009میں ایک مذہبی تعلیم کے پروفیسر نےبی و ائی یو میں جسم کو مقدس بنادیاکے طور پرتقریر کی. اس میں، وہ چرچ کی رہنمائی سے سونے کی ماہی گیری کا حوالہ دیتا ہے اس کے بارے میں کہ ہمارے جسمانی ادارے حتمی جج کے دوران ہمارے خلاف یا اس کے خلاف گواہی دیں گے:

صدر جان ٹیلر سے:

"… میں آپ کو سائنسی اصولوں پر ظاہر کر سکتا ہوں کہ انسان خود خود رجسٹریشن مشین ہے ، اس کی آنکھیں، اس کے کان، اس کی ناک، ٹچ، ذائقہ اور جسم کے تمام مختلف حصے ہیں، بہت سارے ذرائع ہیں جس طرح مرد خود کے لئے ایک ریکارڈ … "(پیش. جان ٹیلر، مشورے کے جرنل، 26:32.)

بروس آر میکونکی سے ،:

"اگرچہ  معنوں میں، کتاب حیات انسانوں کے عملوں کا ریکارڈ ہے، جیسا کہ ریکارڈ ان کے اپنے جسم میں لکھا جاتا ہے. یہ ہڈیوں، گناہ اور جسمانی جسم کے گوشت پر ریکارڈ انجرایہ ہے. یہی ہے، ہر سوچ، لفظ، اور معنی انسانی جسم پر اثر رکھتی ہے؛ یہ سب ان نشانوں کو چھوڑتے ہیں … "(بزرگ بروس آر مکونکی، مورمن تعلیم 97)،
دوبارہ سے صدر جان ٹیلر:
خدا نے ہر آدمی کو اپنے اندرہی ایک رجسٹر بنا دیا ہے …. آپ کی آنکھوں اور کانوں نے اسے لے لیا ہے، اور آپ کے ہاتھوں نے اسے چھو لیا ہے … "(صدر جان ٹیلر، 80مشورے کے جرنل، 11:

صدر ڈیوڈ اے میکونکی سے:

نفسیات ہمیں یہ یقین دلاتے ہیں کہ ہم اپنی اپنی قسمت، کی اچھائی یا برائی کو کچلتے ہیں … فضیلت یا اس کے نائب کے سب سے چھوٹا سا جھٹکا کبھی کبھی اتنا ہی چھوٹا سا نشان نہیں چھوڑتا …. ان کے اعصاب کے خلیات اور ریشوں کے درمیان نیچے انو کھی گنتی کر رہے ہیں، اگلے پریشان ہونے کے بعد اس کے خلاف اس کا استعمال کرتے ہوئے رجسٹریشن اور ذخیرہ کر رہے ہیں. (صدر ڈیوڈ اور. میکونکی، ولیم جیمز کو کانفرنس کی رپورٹ میں، اپریل 1956، 7-8 کا حوالہ دیتے ہوئے)۔

 

صدر اسپنسر ڈبلیو کِمبل سے :

اندھیرے، گہرے کونے، بندشدہ کمرے، الگ الگ جگہیں ہیں، لیکن کوئی کام نہیں، اچھا یا برا؛ کوئی سوچ نہیں،بدصورت یا خوبصورت کبھی دیکھا یا سنا ہے. ہے. [ہر ایک] انفرادی طور پرنقش کرے گا اور ریکارڈ کیا جاسکتا ہے اور اس کے لئے ادائیگی کی جائے گی. "(صدر اسپینر ڈبلیو کمبل، اسپینسر ڈبلیو کِمبل کی تعلیم، 155.)
کیا آپ کا دماغ ابھی تک پھیلا ہوا ہے؟ حتمی فیصلے میں، خدا ہمیں ایک کتاب کی طرح پڑھنے کے قابل بنا ئے گا۔ ہم حتمی ریکارڈ ہیں جو ہمیشہ ہماری جگہ کا تعین کریں گے. ہم ہر روز انتخاب کرتے ہیں جو نتیجہ ہم حتمی فیصلے میں چاہتے ہیں.
لہذا، مجھے لگتا ہے کہ سوال یہ ہے کہ آپ کس طرح فیصلہ کرنا چاہتے ہیں؟ اگر آپ خدا کی بادشاہی میں ایک آسمانی حوصلہ افزائی کا ارادہ رکھتے ہیں تو پھر جاندار زندگی کی حیثیت سے جتنی جلدی آپ کر سکتے ہیں زندہ رہنے کی کوشش کریں. حکم مانو۔ توبہ کرو،

عاف کرو، دعا اورعاجز بنیں. رحم کرو جو کچھ آپ کی ضرورت ہو، ایک ہی وقت میں ایک دن، آج سے شروع کریں۔

پہلی بار یہ آرٹیکل www.mormonhub.comشئع کیا گیا تھا.
(Visited 22 times, 1 visits today)

Pin It on Pinterest

Share This