صدر مونسن کے پیغام کی لمبائی سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔

صدر مونسن کے پیغام کی لمبائی سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔

پچھلے سال دوران جنرل کانفرنس ، اور ذرائع ابلاغ کی خبروں اور ،سوشل میڈیاکے مذاکرات اور جنرل کانفرنس کے طویل پیغامات کا پہلو صدر تھامس ایس مونسن ہیں۔

جب کہ اس قیاس آرائی کی وجوہات کااندازہ لگاناکہ مجھے یقین ہے ،کہااکثر ان خطوط میں سے اکثر ایک پوسٹس میں سے ایک قابل ذکر پہلو یا د کن بن گیا ہے۔اور اس طرح کا میں نے ابھی تک اپریل میں کچھ بھی نہیں دیکھا۔

صدر تھامس ایس مونسن منبر پر خدا کے نبی ہوتے ہوئے پیغامات بیان کرتے ہیں جن کو ہمیں شدت سے سننے کی ضرورت ہے۔ میں سوچ بھی نہیں سکتا کہ یہ کیسے کلیسیا کے اراکین پر ٹیکس عائد کرسکتے ہیں جو پوری دنیا میں پرواز کرتے ہیں جیسا کہ جلسہ میں حاضر ی ہیکل انتساب اور یہاں تک کے نئے مکاشفہ جات کو وصول کرنااور ہماری کلیسیا کے پروگراموں کو لاگو کرنا۔

ان تمام کے باوجود ،صدر مونسن اور باقی رسول قربانی دیتے ہیں ہماری رہنمائی کرتے ہیں اور کلیسیا کے اراکین کے لیے وہاں موجود ہوتے ہیں۔

صدر مونسن کے پیغام کی لمبائی سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔کیونکہ کے انہو ں نے وہ الفاظ کہے جن کو سننے کی ہمیں سننے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے سچائی کو بیان جس کی کلیسیا کے ہر رکن کو جاننے کی ضرورت ہے اور واضع طور پرہمارے رہنمائی کرتے ہیں کہ آج کے اس موجودہ دور میں ہمیں اپنی زندگیوں میں کیا کرنے ضرورت ہے، ۔اور میں دل کی گہرائیوں سے اس موقع کا شکرگزار ہو کہ مجھے نبیوں کی آواز کو سننے کے قابل ہوا۔

صرف ایک لمحے کیلئے ،لمبائی اور کسی چیز کے بارے نہ سوچے اور صرف ان گزشتہ سال کی عام کانفرنسوں سے ایک نبی کی الہامی لفظوں پر غور کریں اور سننے ۔

اپریل 2017

مگر مدد کرنا خداکی ایک خالص محبت ہے ، اور یہ ہمیشہ کیلئے ابدی ،اور جو شخص آخرت کے دن اس کی ملکیت پائے گا، اور یہ اُس کے ساتھ ہو گا۔(مرونی۴۷۔۴۴:۷)
صحائف ہمیں زندہ رہنے کے لئے کہانت کی مشق کے راستباز اصول سکھاتے ہیں مہربانی ، مدد اور محبت ۔
بھائیوں ،آؤ ہم اپنی زندگیوں کا معائنہ کرتے ہیں اور مہربان ہوتے ہوئے ، محبت کرنے والے اور مدد کرتے ہوئے نجات دہندہکی مثالوں کی پیروی کرتے ہیں ۔ جیسا کہ ہم کرتے ہیں کہ ہم آسمان کے اختیارات کو فون کرنے کیلئے ایک بہتر پوزیشن میں ہوں گے ،اپنے خاندانوں کیلئے ،اور اپنے آسمانی گھر میں واپسی کے مشکل سفر اور کبھی کبھی اپنے ساتھی مسافروں کی پیروی کیلئے بھی ۔

ہم وقت کی عظیم مصیبت اور برائی میں رہتے ہیں ۔ کیا گناہ اور برائی آج کی دنیا میں ہماری حفاظت کر ے گی ؟ میں نے ہمارے نجات دہندہ یسوع مسیح کی مضبوط گواہی کو برقرار رکھا ہے ہماری حفاظت کے ذریعے سے ہمیں اُسکی انجیل کو پڑھنے سے مدد ملے گی ۔ اگر آپ ہر روز بُک آف مورمن کا مطالعہ نہیں کررہے ہیں تو ، ایسا کریں کہ اگر آپ اِس کا مطالعہ دعا کے ساتھ کرئینگے اورر مخلص خواہش رکھتے ہیں اِس کی سچا ئی کو جاننے کیلئے ، تو روح القدس آپ پر اِس کی سچائی کو نازل کرئیگا ۔ اگر یہ سچی ہے اور میں سنجیدگی سے گواہی دیتا ہو ں کہ یہ ہے ۔ صرف جوزف سُمتھ ایک سچا نبی تھا جس نے آسمانی باپ کواور اس کے پیارے بیٹے ،یسوع مسیح کودیکھا ۔

اگر آپ ان چیزوں کی مضبوط گوائی نہیں رکھتے ہیں تو ایسا کرو جس میں ایک کو حاصل کرنے کیلئے ضروری ہے ۔اِس مشکل وقت میں آپکے لئے بہت ضروری ہے کہ اپنی ایک مضبوط گواہی رکھتے ہوں ۔ تو دوسروں کی گواہیاں آپ کی رہنمائی کرے گی۔

میرے پیارے ساتھیوں خداوند کا کام کرنے کیلئے ، میں نے بک آف مورمن کی غورو فکر اور دعا کا مطالعہ کرنے کیلئے ہر ایک سے ہر دن التجا کرتا ہوں ۔ جب ہم ایسا کرتے ہیں تو ہم روح کی آواز کو سننے کی پوزیشن میں ہوں گے ، آزمائش کا مقابلہ کرنا ، شک اورخوف پر قابو پانا ، اور اپنی زندگیوں میں آسمانی مدد حاصل کرنے بھی۔ (اپریل ۲۰۷۱اتوار کی صبح کا سیشن)

اکتوبر 2016

۱۸۳۳ میں خدا نے جوزف سُمتھ پر ایک خوشگوار زندگی بسر کرنیکا منصوبہ ظاہر کیا ۔ تعلیم اور عہد ۸۹ سیکشن یہ منصوبہ حکمت کا کلام سے جانا جاتا ہے اور یہ ہمیں اکھٹا کھانا کھانے کے بارے میں مخصوص سمت دیتا ہےاور ہمیس مادہ چیزوں کے استعمال سے منع کرتا ہے جو کہ ہمارے جسم کیلئے نقصان دہ ہے
۔

وہ لوگ جو خدا کے احکام کے فرمانبردار ہیں اور وفاداری کے ساتھ حکمت کے کلام کامشاہدہ کرتے ہیں اور خاص برکات کا وعدہ کرتے ہیں جن کے درمیان اچھی صحت اور جسمانی صلاحیت شامل ہیں ۔ ((د یکھیں تعلیم اور عہد ۸۹:۱۸۔۲۰

حکمت کے قانون کے مشاہدے کو آگے رکھیں تو ہم اپنے جسم و ذہنوں کی حفاظت کر سکتے ہیں ، اور خدا طرف سے منصوبہ بندی ۔ میں اپنے سارے دل اور روح کے ساتھ گواہی دیتا ہوں اُن جلالی برکات کا جن کا ہم انتظار کرتے ہیں ۔(اکتوبر ۲۰۱۶ میں کہانتی سیشن )

ہمارا نجات دہندہ یسوع مسیح کے منصوبہ بندی پر عمل کرنا ہم سب پر لازم ہے اُسکی قُربانی کے بغیر، سب کچھ ختم ہو جائے گا ۔ محض اس پر اور اُس کے مشن پر یقین کر نا کافی نہیں ہے ۔ ہمیں کام کرنے سیکھنے، خدمت او ر دعا کی ، توبہ اور بہتر ہونے کی ضرورت ہے۔ ہمیں خدا کے اُن قوانین کو جاننے اور جینے کی ضرورت ہے ۔ ہمیں اُس کے بچائے ہوئے آرڈیننس کی ضرورت ہے ۔ صرف ایسا کرنے سے ہمیں سچ کی ابدی خوشی ملے گی ۔ ہم سچ کی برکت کو رکھتے ہیں اور سچائی کو شئیرکرنے کو فرمان رکھتے ہیں ۔ سچ کے ز ندہ رہو ، ہو سکتا ہے کہ یہ خوبی ہے کہ ہم سب کا باپ ہمارے لیے ہے ۔ وہ ہمارے فائدے کیلئے کچھ نہیں کرتا ہے ۔

میں اپنی روح کی گہرائی سے اور تمام عاجزی سے اُس عظیم تحفے کی گواہی دیتا ہوں جو ہمارے باپ کی ہمارے لئے منصوبہ بندی ہے ۔یہ دونوں یہاں اور آخرت میں ، امن اور خوشی کیلئے ایک کامل منصوبہ ہے ۔ (اکتوبر۲۰۱۶اتوار کی صبح کا سیشن )ٌ

اپریل 2016

ہم تعلیم اور عہد کے سکشن ۱۲۱ اور اُسکی آیت ۳۶ میں پڑھتے ہیں کہ کہانت کے حقوق جو آسمان کی قوتوں سے جڑتے ہیں اور پھر جدا نہیں ہوتے ہیں ۔ کیا شاندار تحفہ ہے جو ہمیں دیا جا چکا ہے ۔ ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم اس کے نگہبان رہیں اور کہانت کی حفاظت کریں ، اور اُن تمام جلالی برکات کیلئے قابل ہو ں جو ہمارے آسمانی باپ نے ہمارے لئے رکھی ہیں او ر ہمارے ذریعے سے دوسروں کیلئے بھی ۔

آپ جہاں بھی جاؤ ، آپکی کہانت آپ کے ساتھ جاتی ہے ۔۔۔یاد رکھو کہ آپ کون ہیں اور خدا آپ سے کیا بننے کی توقع رکھتا ہے ۔ تم تمام عہد کی اولاد ہیں ۔ تم میرے آدمی ہو ۔ تم خدا کے بیٹے ہو ۔ (ایک مقدس ٹرسٹ ا پریل ۲۰۱۶)

ہم ملتی جلتی رائے کا مقابلہ کرنے کیلئے ہمت کو برقرار رکھ سکتے ہیں ہم آسان غلط کی بجائے مشکل حق کا انتخاب کر سکتے ہیں ۔

جیسے ہی ہم اپنے فیصلے مکمل کرتے ہیں تو ہم ہر دن اپنی زندگی بناتے ہیں ۔ چاہے یہ اس کا انتخاب بناتے ہیں یا اس کی پسند ۔ اگر ہم مسیح کا انتخاب کرتے ہیں تو ہمارے انتخاب دُرست ہوں گے ۔

پہلی بار یہ آرٹیکل http://www.ldsliving.com /شئع کیا گیا تھا۔

(Visited 25 times, 1 visits today)

Pin It on Pinterest

Share This