ہم گزرے ہوئے وقت کو کبھی واپس نہیں لاسکتے۔

ہم گزرے ہوئے وقت کو کبھی واپس نہیں لاسکتے۔

19 اپریل 2017ویکی پھینکی ٹیلر کی طرف سے ہم نےاپنے فانی وقت کو عقلمندی کے ساتھ گزارنا سیکھا۔
میریڈئین کی مفت خبر نامہ کےلئے یہاں کلک کریں ۔

جب آپ وقت کے ساتھ چلتے ہیں تووقت بھی آپ کے ساتھ چلتاہے ۔یہاں بہت سے معقولوں کے بارے میں ہے ۔ ہم وقت کو بینک اکائونٹ سے چنتے ہیں ہم اپنی زندگی سے کیسے لطف اندوز ہو سکتے ہیں ۔ آپ اپنے وقت کے 24 گھنٹوں کے منٹ کے ساتھ کیا کرتے ہیں ؟ آگے بڑھتے رہنا ۔

اصل میں پیار ایک جادو ہے ۔ صدر ڈیٹر ایف اُکڈ رف وقت کے بارے میں بیان کرتے ہیں ،

جب ہم اس وقت کی موجود ہ فانی حد بندی کے بارے خیال کرتے ہیں ،تو اس میں ہم انتخاب کرسکتے ہیں کہ ہم اپنےگھنٹوں کا استعمال کیسے کریں۔تو اس کے قوت برداشت کی قطار یں یہ ہو سکتی ہیں۔ جتنا زیادہ ہم نجات دہندہ کی محبت کو اور اُس کی تعلیمات کو سمجھے گے ،پھر اتنا ہی ہم یسوع مسیح کی راستباز، محبت کرنے والی باتوں ، اور اس کی پیروی کرنے والی چیزوں کو تلاش کرے گے۔

(متی ۶ باب ۲۱ آیت) جہاں پر تمہارا مال ہے وہی پر تمہارا دل بھی لگا رہے گا

جیسا کہ ہم اپنے گزرے ہوئے سالوں کو دیکھتے ہیں تویہ با ت واضع ہوتی ہے کہ جہاں پر ہمارا دل مضمر ہوجاتاہے۔یہ ہمارے گزرے ہوئے وقت کی جلک دیکھتا ہے کہ ہم نے اپنا وقت کیسے اور کن کاموں میں گزرا۔

کبھی کبھی ہم موجودہ وقت کے حالات کو روکنے کےلئےوقت کو ذیادہ اہمیت نہیں دیتے ،ہم اپنے خاندان کے ساتھ اور دوستوں کے ساتھ خرچ کرنے کےلئے محبت کرے گے ،یا مسائل کی روک تھام کےلئے کیا ہم اچھے کام نہیں سکتے۔ ہم ہر وہ کام کرنا پسند کریں گے جس کا حکم ہمیں ہماری زندگی میں ملا ہے ۔ یہ ہماری خود کی کوئی غلطی کے ذریعے نہیں کہ ہمیں رقم مہیا ہوگئی۔اگر ہم اپنے پڑوسی کی وقت کی خدمت کو پسند نہیں کریں گے یا ہو سکتا ہے کہ خاندانی وقت ہمارے بارے میں جاننے سے روک سکتا ہےاوردوسروں کےلئے اچھی چیزیں کررہا ہے کہ وقت ہمارے لئے خوشی اوردوسروں کےلئے اطمینان لائیگا۔
.
مگر یہاں ایک بات ہے :کہ ہمارا آسمانی باپ ہمارے دلوں کو جا نتا ہے۔وہ ہمارے حالاتوں کو اور ہماری خواہشات کو بھی جانتا ہے۔تو ہمیں کھبی بھی اپنے خود کے معاملا ت میں اس کے ساتھ ایمان کی تشو یش کرنے کی ضرورت نہیں،جبکہ یہ ہمارے لئے پورے ہیں ۔ ہم دکھ کو پسند کرنا چا ہینگے کیاہم اپنے گھنٹوں کے ساتھ یہ سب کرنے کے قابل تھے، یہ خدا کے سامنےقابل قبول ہے ۔

اب تھوڑا سا مورخہ ستر سال کی عمر کےلئے کے ،میں تسلیم کرتا ہوں شماریاتی روپورٹکے مطابق، ان کے ووت کا ایک اچھا حصہ خرچ کیا گیا ہے جن کی زندگیوں کی اوسط اس راستے پر رہتی ہے ۔

13سال تعلیم مکمل کرنے میں ۔

(باورچی خانے میں کھانا کھانے کےلئے کھڑے ہو رہے ہیں ،جسکو کھانے کی میز پر اآٹھ سال ، گھروں میں یہ بہت عام ہے)۔

ًًًًًًً۵سال سفر میں ۔

4سال گفتگو میں ۔

۳سال پڑھائی کے ۔

۲۴ سال میں سونے میں ۔

ذاتی طور پر بہتر ہونے کا وقت ،یا میرا وقت ، ہم فارغ اوقات میںشامل ہوئے ،تو ان کی تلاش میں ہم ایسے بہت سارے گھنٹوں کو ہڑپ ہوتے دیکھے گے ۔(دنیا کے راستوں میں)فارغ وقت بہت اچھا ہے ۔ ذاتی بہتری بھی اچھاہے ۔ ایک مناسب سوال ہے : کچھ سال پہلے ایلڈر ڈیلن ایچ اوکس نے ایسے چندبندھے ہوئے سوالات پوچھے ، کہ کیا یہ صیحح ہیں ،بہتر ہیں،یا بہت اچھے ہیں ،اور ایک ایسےبہت اہم اصول کے متعلق سکھایاکہ ہمارا خداوند یسوع مسیح پر کتنا ایمان ہے اچھا بلکہ بہترین ، اور جب ہم انتخا ب کرنے کےبارےسیکھتےہیں تو بہتر ، یہاں تک کہ اچھے سے آگے بڑھتے ہوئے بہترین مسیح کی طرح بن جاتے ہیں ۔
.
آزاد مرضی ہمیں ہمارے کندھوں پر اچھے انتخابات کرنے کے مواقعاجات فراہم کرتی ہیں اس وقت کے ساتھ ہم کیا کریں گے جو ہمیں دیا گیا ہے ۔ ہمارا نجات دہندہ جسے ہم پیاراور اسکی پیروی کرتے ہیں یہ اور ہمیں وہ اپنے ذاتی انتخاب کے ذ ریعے سے سکھاتاہے ۔

بلاوےیا فیصلےکےلئے یہ میری جگہ نہیںہے مجھ سے ذیادہ ہر دوسرے کےلئے اچھا کیا ہے مجھے اپنے شوہر اور وقت کے ساتھ کیا کرنا ہے ۔ جیسا کہ یہ ایک قوت ارادے کا جوڑا ۔یا ایک سادہ مضمون ہماری مدد کےلئے لکھا ہے اُس فانی وقت کے تحفے کے متعلق سوچیں اور ہم کیسے اس کا تجربہ کرتے ہیں ۔ ایک آنکھ کی جھپک میں ہر چیز تبدیل ہو سکتی ہے جسمانی اور ذہنی ،جذباتی اثرات (ہمارے اپنےیا ہمارے کسی قریبی کو )غیر متوقع لوگ لے جاتے ہیںجسکاہم تصور بھی نہیں کر سکتے ہیں کہ ان طریقوں سے ہماری زندگی تبدیل ہو سکتی ہے

ہمارے انفرادی سوالات کی، سب سے ذیادہ حقیقی شرائط یہ ہیں ۔ میں کہاں ہوں میں کیسے اپنے پیار کو دیکھا سکتا ہوں سب سے ذیادہ کیا فرق پڑتا ہے ؟ میرے دل میں کیا ہے؟ میں اپنا جھوْٹا خزانہ کن طریقوں سے استعمال کروں؟ ہمارے آسمانی باپ نے اور اُسکے ایک لوتے بیٹے نے دوسروں کی بہتر زندگی کےلئے اچھے وقت کو بنایا۔

ہم وجوہات استعمال کر سکتے ہیں یا نہیں ۔

میں ایسے بہت سے لوگوں کو جانتا ہو ں جو اپنی عمروں کے بعد ،اپنی زندگیوں میں پیچھے دیکھ سکیں اور اُن چیزوں سے سیکھتےہیں اور مسکراہٹ حاصل کی ۔ اور وہ لو گ جو بہت عرصہ سرمایہ کاری کرتے ہیں وہ اوسط میں بہت کچھ کرتے ہیں۔بینک کے وقت میں سمجھداری ،انہوں نے اپنی گواہی شئر کرنے ایسی چیزیں حاصل کی ، گھر میں اور کمیونٹی کے باہر مدد کرنے کےلئے ، ایک سننے والے کان کی پیشکش اور ایک پتلے کندھے پر ،جو اپنے خاندان اور دوستوں کے ساتھ اچھی یادیںبناتےہیں ۔ اُس لیسٹ میں مال کبھی شامل نہیں ہوتا جو انہوں نے بنائی ہے ۔ انہوںنے لطف اندوز ی کے ساتھ تالیاں بجائی اوراپنی ملکیت حاصل کی۔

اُسکی ای میل کے ذریعے ،بعد ،میں ڈیبی اُگلیا نامی ایک ابدی دوست سے ملی ۔مجھے لگتا ہے وہ مرا ایک مضمون پڑھ رہی تھی ۔ہم بہت تیزی سے دوست بنگئے۔جب ہم فیس بک سے جڑےاور وہاںہم نے اپنی دوستی جاری رکھی ۔ یہاں تک کہ میں ایسی چیزیں بیان نہیں کر سکتا تھا کہ ہم کتنی محبت کرنے کےلئے آئے ہیں اور میں اس مہربانی او ر شفقت کی تعریف کرتا ہو جو مجھ میں شامل ہیں، ایک خوبصورت عورت جو ہمیشہ میٹھے الفاظ شئر کرتی ہے جسنے اپنے گہرے مشاہدے کے ساتھ روحانی خیالات شامل کرنے میں میری مدد کی،جنہوں نے میری کتاب میں میری اقوال زریں شامل کرنے میں مدد کی ،میں نے کچھ چیزوں پر تب عمل کیا جب میں تیرہ سال کا تھا اور میں نے اپنا حوالہ مکمل کیا اور صحیح طریقے سے مثبت اثرات وقت کے ساتھ دوبارہ مجھ پر تھے۔

اکثر ایسا ہوتا ہے، کہ وہ صحائف بھیجتی ہے اور ان کے بارے میں بات کرنا چاہتی ہے ۔ خاص طور پر کامل کوٹیشنز بہت سارے خط وکتابت میں شامل تھیں ۔ وہ ہمیشہ مجھ سے خوش ہوتی ، جب اُسنے صحت کی کچھ مشکل جنوتیوں کو سکھا جو کہ مجھ میں بڑھ رہی تھی ۔

کچھ دیر پہلے یہ نہیں تھی جب اُسکا انتقال ہو گیا تو میں نے اِن ستاروں سے سکھا ،مضبوطی ،ہمیشہ دی، ایک خوش مزاج عورت نے اپنی زندگی کا ہر لمحہ اپنے بستر پر گذارا تھا ، ہم میں بہت زیادہ سمجھتے ہوں گے، زندگی بات کرنے کے قابل نہیں ہے ،ہر کسی بھی قسم کی قابل قبول کرنے کے قابل نہیں ہے ۔ اُسکے منہ میں ایک ٹیوب تھی اور اُسکا کمزور جسم خوبصورت تھا ۔ حیر ت انگیز حقیقی عورت ایک چھوٹی سی اپنی ہی بےعیبی میں کئی سالوں سے قید میں رہی ۔مگر اُ سکی روح ایمان کی شان وشاکت میں پتھر کی طر ح ٹھوس تھی۔ اُس کے کمزور جسم کےلئے پھر بھی کوئی معافی نہیں تھی ۔

میں نے سیکھا، بہت سے لوگوں کو خط لکھنے میں اُسنے اپنا وقت گذارا۔ ہمیشہ حوصلہ افزائی رکھتے ہوئے اآگے برھو ۔ تبادلہ کرنے والے خیالات کے ساتھ جڑے رہو اور سب سے اہم چیز وں کو سمجھنے میں ان دونو ں سے ہمیں بہتر مدد ملے گی ۔

ڈیبی اب درد سے آ زاد تھی اور وہ زیادہ دیر تک ہسپتال کے بیڈ تک محدود نہیں رہی ۔ جب میں نے اُس کے متعلق سوچا تو میں مسکرائی،
اُسنے مجھے سکھایا اور سب کی تعریف کی ۔اسکی مثال کی وجہ سے ، میں بہتر راستے میںوقت کے فن کو اچھی طرح سے سیکھنے کےلئے گئی ،میرے لئے ابھی تک یہ راستے ممکن نہ تھے ۔ ڈیبی کی وجہ سے میری کوشش جاری تھی ۔

میرے دوستوں ،یہ چھوٹی باتیں نہیں ہیںجب ہم کسی کی مدد کےلئے کال کرتے ہیں اور لائین کاٹ دی جاتی ہے،ایک کارڈ یا نوٹ بھیجتے وقت ، کسی دوسرے کی مددکےلئے اپنی کمائی کے پیسوں کا استعمال کرتے ہیں ہم ایسی چیزیں خریدنا چاہتے ہیں جسکی اسے بہت ضرورت ہوتی ہے ۔کچھ دیر کےلئے ہم ایک دوسرے کی ضروریات کو ترک کر دیتے ہیں ۔

آسمانی بجلی وقت کے پنکھوں پر پروازکرتی ہے۔

یسو ع نے ہمیں کتنی سمجھداری سکھائی ۔صدر سپنسر ڈبلیو کیمبل نے وقت کوبڑی سمجھ داری ساتھ استعمال کرنا سکھایا۔وقت ری سائکل نہیں ہو سکتا ۔ جب ایک لمحہ چلا گیا تو یہ واقعی ہیچلا گیا ہے ۔حکمت والا وقت مینجمنٹ واقعی ہی خود میں ایک عقل مند انتظام ہے ۔

اگر ہر منٹ کا حساب کیا جائے تو یہ بہت تیزی دیکھانے کےلئے لے جاتا ہے ۔ ہم اُس ملے ہوئے وقت کے ساتھ بہت کچھ محسوس کرسکتے ہیں جو ہمیں تیز طریقوں میں دیئے جاتے ہیں ،اگر ہم اپنے اچھے وقت میں سے ہردن میں تیرہ منٹ ضائع کر تے ہیں،جو تنخواہ کے بغیردوہفتوں کو ایک سال میں شامل کرتے ہیں ، اگرزندگی میں وقت کو اچھے طریقے اورعقلمندی سے گزارا جائے وقت ہمیں بہت سارے افسوس سے بچاتا ہے ۔ یہ دوسری بار او سی ڈی کو پیدا نہ کرنے کےلئے استعمال کرتے ہیں ۔ دن ، تجربات ، موڈ ،کام یا خاندان سب کا بوجھ مختلف ہوتا ہے ۔ لیکن یہ ہمارے دماغوںکی واپسی کی سوچکےلئے اچھا ہے ۔ اسکےلئے ہمیں اچھے راستے کا منصوبہ بنانا چاہیے۔

آسمانی بجلی وقت کے پنکھوں پر پرواز کرتی ہے ،ہم اپنے کسی ایک گیت میں بھی دھن کو شامل نہیں کر سکتے ۔ ہمارے اچھے وقت کی سرمایہ کاری کی وجہ سے ہم اوپر اٹھائے جانئگے ۔جب ان کو واپس بلایا جائے تو کس طرح سے ہم اپنے زمینی گھنٹے گذارے گے۔ ہم میں سے ہر ایک کی اوسط مصیبتوںاورسختیوں کے باوجود کسی ایک کے دن اچھے ہونگے ۔اچھی زندگی گُزارنے کےلئے مجموعی دن یکساں ہوںگے ۔

صدر ہیرولڈ بی لی نے ہمیں نصیحت کی کہ ،
تمہارے لیے یہاں صرف ایک دن ہے اور تمیں آج کے دن کےلئے ہی رہنا ہے ۔ وہاں ہم کل کےلئے کچھ نہیں کر سکتے سوائے توبہ کے ، ہو سکتا ہے وہاں کل نہ ہو ۔ ہمارے کرنے کےلئے کچھ نہیں ہے جب ہم بستر سے اُٹھتے ہیں جیسا کہ خدا نے ہمیں ایک نیا دن دیا ہے ، دعا کرنے سے جو کچھ بھی ہمارے ہاتھ میں آتا ہے ،ہم اپنی بہتر صلاحیت کےلئے یہ کریں گے ۔

ذاتی ترقی اور شکرگزاری ہماری اچھی صلاحیت کے طورپر ہر دن رہنے کےلئے ہماری حوصلہ افزائی بڑھا رہی ہے . یہاں ہمارے وقت کی خوبصورت گنتی بنانا نہیں ہے ۔میںبیان نہیںکر سکتا کہ میں کتنا حیران ہوں اپنی دوست ڈیبی کو جاننے کے لئے ، ہمارے مطابق ،اُسکی تمام مثبت سوچ کے ساتھ , نااہل ایمان سے بھرے پیغامات ,اور چو نکہ کہاوتتوں میں دنیا کی نیکیاں جاری رہیں ۔

مجھے اپنی ایسوسی ایشن پر کوئی شک نہیںمجھے ا ُسکی مدد صاف دیکھائی دی۔ اور معلوم ہے کہ ہم سے کسی کو اختیار نہیں اگر ہم واضع طور پر دیکھیں۔ اور وہ آدمی جسنے یہ مضمون اپنی عارضی آنکھوں سے لکھا ہے ۔میں اس کا حوالہ دے رہا ہوں ، صرف ایک کو واضع طور پر دیکھیںجو بہت زیادہ بلند نہیں ہو سکتے ، روح کی میٹھی واضع سوچ کو ۔ یہ فانی لمحوں کے دنیاوی حدوں کو اجازت نہیں دے گے،سامنے کی راہ سے اچھا تجربہ حاصل کرنا ۔

وقت قیمتی ہے

اپنے اس فانی وقت کو عقلمندی سے استعمال کریں

اپنے اس فانی وقت کو عقلمندی سے استعمال کریں

،وقت قیمتی ہے ۔ ہم قیمتی ہیں، زندگی نے ہمیں بہتر بننے کےلئے ،دنوں کے لمحات اور تجربات دیئے ہیں ۔ایک دفعہ صدر ڈائٹر ایف آکڈروف نے بیان کیا ان گھنٹوں اور وقت کے درمیان قید ہو جانے کے بارے میں بتایا، سارے تجربات کرنے کے بعد اُنہوں نے ہمیشہ کی خوشییوں کے لیے عظیم نصیحت حاصل کی۔کہ

وقت ایک تحفہ ہے ،ایک خزانہ ہے ، یہ مستقبل میں ایکطرف رکھنے کےلیے نہیں بلکہ استعمال کرنے کےلئے ہے ۔ لہذا صدر تھامس ایس مونسن نے ہمیں سکھایا کہ،حال میں کون اتنا شعور رکھتا ہے۔ اپنی بیماری ، نقصان ، دبائو،اور بے لوثی کے باوجود یہ سب چیزیں جو اُسنے اپنے گزرے ہوئے سالوں میں دوسروں کو دی ہیں یہ واضع ہے کہ اُسکا دل جھوٹا ہے ، شراح اموات ہم میں عام ہیں اور یہ بہت عام ہے ۔ وہ جانتے ہیں کہ علاوہ کوئی اور نعمت ہے ۔ مناسب وقت میں نجات دہندہ کے قریب ہماری نعمت دوسرے طریقوں سے شامل کی جاتی ہیں

اُن لوگوں کےلئے گھٹنوں کے بل دعا میں ہم اپنا وقت خرچ کیوں کرتے ہیں ۔ہم اُن کی کیوں خدمت کرتے ہیں ہم جانتے ہیں اور ہم اُن لوگوں کو اچھی طرح سے نہیں جانتے ہیں ، اُنہوں نے مددکی التجا کی ، ہم دوسروں کے کرنے کےلئے اور سوچنے کےلئے اپنا وقت خرچ کیوں کرتے ہیں ، تاریخ کے باہر خود کےلئے تعلیم حاصل کرنے کی ضرورت ہے اور سائنس اور ریاضی کی کتابوں کے ساتھ ساتھ ، بہترین روحانی کتابوں کی خواندگی ۔

یہ انعام کےلئے نہیں ہے۔ سیکھنا اورمدد کرنا انعام نہیں بناتا ہے ہم اُسکو تلاش کرتے ہیں ۔آزمائش تحفوں اور مہربانیوں کی پیشکش دکھاتی ہے ، ورنہ جسکو نہ ہی ہم حاصلکر پائیںگے اور سمجھ پائیں گے ۔

اگر حال ہی میں آپ نے اپنے کسی پیارے کوکھویا ہے اور اس کی مشکل بیماری کی تھیوری موجود ہے ، تھوڑی سی زندگی جینے کےلئے جس سے مجھے محبت ہوئی،وقت بن جاتا ہے ایک مختصر وقت میں ، کیونکہ یہ بہت قیمتی چیز ہے ، اگر آپ خاموشی سے اپنی زمین کو جاننا چاہو گے ، تو ہو سکتا ہے مایوسی میں ہر کوئی آپکی محبت کو دیکھنا چاہے ،انھیں جاننے دو کہ وہ آپ کے لئے کتنے پیارہے اور آپ کو یہ الفاظ کہیں کہ ہم پھر ملیں گے ،

اگر آپ برُے برتائو کے اندھرے میں ہیں اور دوسرا ٹوٹے ہوئے دل کی حالت میں ، تو وقت آپ کو دشمن دیکھا سکتا ہے ۔ تو سب کچھ ناامید دیکھائی دیتا ہے ، یہاں تک کہ ہو سکتا ہے آپ وقت کے بارے میں سوچنا نہ چاہیں ، ہو سکتا ہے کہ آپ سب چیزوں کو سوچنا نہ چاہتے ہوں ۔ہو سکتا ہے کہ آپ اس کو چھوڑ دینا ہی محسوس کریں ۔

لیکن میرے پیارے بہنوں اور بھائیوں (خدا کے بچے ہوتے ہوئے کیا ہم سب بہنیں اور بھائی نہیں ہیں ؟)اگر ہمیں سب دکھائی نہیں دیتا تو ، خدا سب دیکھتا ہے ۔ اُس کی آنکھ چڑیا کی مانند نہیں ہے وہ ہم سے واقیف ہے اور مشکل وقت میں بھی ہم کو مضبوط دیکھنا چاہتا ہے ۔ اس کے بعد وہ ہم سب کےلئے نیچے اترا(تعلیم اور عہد )اور وہ جانتا ہے کہ ہم سب کی مدد کس طرح کرنی ہے

آپ کو مسیح کے پاس واپس آنے کےلئے اچھے بننے کی ضرورت ہے اور وقت ایک ایسی مفید چیز ہے جسے آپ اپنی مرضی سے حاصل کر سکتے ہیں ۔ ہم میں سے کوئی نہیں جانتا کہ وقت ہمیں دیا جاچکا ہے ۔، جس دوران اس کی قبولیت تحفے کے طور پر ہو ۔ اس کا استعمال ایسے کرو جسے یہ ایک تحفہ ہے ۔اچھے بنو، خوش رہو ، ایمان دار رہو ، اچھے کاموں کے ساتھ جوڑے رہو ،اور پُر اعتمادی سے بُر ے کاموں پر قابو پائواوراپنے خدا پر بھروسہ رکھو۔اس طرح سے وقت ہمارے حق میں کام کرے گا اور چھوٹے طریقوں سے بڑی برکات پائیں گے

و یکی پھینکی ٹیلر ایک بیوی ،ماں، دادی ماں ، پیشہ وارانہ اسپیکر ، مصنف اور گیت لکھنے والی خاتون ہے ۔اُسنے اپنی گرایجویشن موسیقی تھیٹر میں کی تھی اور اُسنے ماسٹر کی ڈگری مواصلات میں حاصل کی تھی ۔ اُسنے سی ای ایس کے پراگرام کو 30 سال سکھایا ۔ انہوں نے نیشنل پریس بیورو میں اسپیکر اسویسی ایشن کے طور پر بولنا شروع کیا

اُنہوں نے گیت گانے کے طور پر ایک بل بورڈ ایورڈحاصل کیا ۔ اُنہوں نے اپنی پسنددہ موسیقی کو سیکھانے کےلئےایک آلہ کے طور پر استعمال کیا ۔ اس کے علاوہ عیسائی مارکیٹ میں تین سولز البمز ، اُس نے عورتوں کے مقابلے کےلئے کینتھ لکھا اور میرا پیارا مسیح کرٹچینر کے ساتھ تھا ۔اُس کی فیس بک کے صفحے پر نیکی کے معاملات تھے ۔ اور اُسکی ویب سائٹ www.goodnessmatters.com اور اس طرح سے اُ سنے دنیا میں نیکی بڑھانے کا طریقہ جاری رکھا ۔ اور آہستہ آہستہ لوگ مسیح کی طرف آنے لگے ۔ وہ اور اُس کے شوہر کے آٹھ بچے اور 9 پوتے ہیں ۔ اُسنے اپنی وارڈ میں انجیل کے اصول سکھانے کی خدمت کی ۔ ڈین بیشپ کے طور پر ان کی وارڈ میں خدمت کرتا تھا ۔ ویکی ورجانیاں سے تھی اور کہاوتوں پر یقین رکھتی تھی ۔آپ جنوب کی لڑکی کو جنوب سے باہر لے جا سکتے ہیں ،لیکن آپ جنوب کو لڑکی کے باہر نہیں لے جا سکتے۔ وہ پھولوں اور چاکلیٹ سمندروں سے محبت کرتی ہے ۔ اور وہ ہر موقع پر ہنستی ہے جب وہ اسے حاصل کرتی ہے ۔ اوہ ۔۔۔۔۔ وہ ایک بانگی چنیل ۔

پہلی بار یہ آرٹیکل http://ldsmag.com/learning-to-invest-our-mortal-time-wisely/ شائع گیا تھا۔

(Visited 5 times, 1 visits today)

Pin It on Pinterest