برا ئے مہربانی ،اس سے پہلے کے کوئی بھی شخص میرے عنوان سے پریشان ہو ، برائے مہربانی پڑھنے اور سمجھنے کا وقت لیں کہ میں آپ کے ساتھ میرا یہ میسج شئر کرنے کا کیا مقصد ہے۔ مجھے با ئبل سے محبت ہےمیر ے خیال میں اگر میں آپ کو اچھی طرح بیان کر سکوں تو مجھےلگتا ہے کہ آپ مجھ پر یقین کریںگے۔ یہ آج میری زندگی میں سب سے اہم رہنمائی کے اثرات میں سے ایک ہے. اس سے مجھے بہتر شوہر، والد، کاروباری مالک اور دوست بننے میں مدد ملتی ہے. لیکن یہاں میرا سوال ہے. میں یہ جاننے کی کوشش کر رہا ہوں کہ لوگ کیوں بائبل پر اتنی آسانی سے یقین کرنے میں کامیاب ہیں، لیکن اس موقع پر بھی غور نہیں کرنا پڑتا ہے کہ کتاب مورمن بھی سچ ہوسکتی ہے.

بک آگ مورمن اور پائبل
بک آگ مورمن اور پائبل

اگر آپ سب سے زیادہ پروفیسر عیسائیوں سے پوچھتے ہیں ، تو وہ آپ کو بتائیں گے کہ وہ بائبل کو خدا کا یقینی کلام سمجھتے ہیں۔ میں ہمیشہ ان کے ساتھ متفق ہونے کےلئے ان سے اتفاق کرتا ہوں. (اس کے بعد میں مزید) میرا اگلا سوال ہمیشہ، ٹھیک ہے … “کون سی بائبل”؟ ان میں سے ہر ایک میں معمولی مختلف حالتوں کے ساتھ لفظی طور پر سینکڑوں ترجمے ہیں. کچھ متغیرات متفق ہیں، لیکن پھر … یہاں تک کہ دوسرے بھی ایک دوسرے کے ساتھ متفق نہیں ہیں ۔ بہت سے لوگ کہیں گے، “یونان واپس جائیں”، اور پھر میں پوچھتا ہوں، “آپ یونانی جانتے ہیں؟”، وہ کہیں گے “اچھا نہیں”، لیکن میرا پادری کہتا ہے۔ . لہذا میں یہ کہوں گا،”یونانی ہمارے لئے کیا کرنے جا رہے ہیں کیونکہ یسوع اور رسولوں نے گیلانی زبان سے بات کی.” جوزسس (سب سے بڑا یہودیوں کے مؤرخ) ہمیں یہ بتاتا ہے کہ یونان پہلی صدی اسرائیل میں نہیں بولا تھا اور یہ ایک انتہائی انتہا تھا یروشلم کے لئے یونان سکو جاننے کی ناخیر. تو حقیقت میں، اس سیارے پر کوئی بھی نہیں کرسکتا مجھے نئے عہد نامہ کے لئے اصل نسخہ دکھائیں. وہ چلیں گئے ! ہمارے پاس سب کاپیاں نقل کی کاپیاں ہیں اور سینکڑوں باصلاحیت مترجمین “یہ حق حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں”. لہذا جب “مورمن” کہتے ہیں، “نہیں، میں آپ کو دیکھانے کے لئے سونے کے پلیٹیں دوبارہ نہیں بنا سکتا”، یہ واقعی ایک شخص سے متفق نہیں ہے کہ یہ کہہ رہے ہیں کہ وہ اصل میں بائبل کو دوبارہ دیکھنے کے لئے نہیں دیکھ سکتے ہیں. . اصل کی غیر موجودگی میرے لئے ایک سودا بریکر نہیں ہے اور میں سمجھتا ہوں کہ یہ آپ کے لئے بھی نہیں ہے۔

ایک اور سوال جس سے میں پوچھ سکتا ہوں، کس نے فیصلہ کیا کہ بائبل 66 کتابوں پر مشتمل تھی ۔بائبل میں 39 پرانے عہد نامہ کتابیں ہیں اور 27 نئے عہد نامہ کتابیں ہیں. کیوں؟ خدا کی طرف سے کس نے مکاشفہ حاصل کیا ہے کہ ان 66 کتابوں میں سب کچھ شامل ہے ۲۰۰۰سالوں سے زیادہ خدا چاہتا تھا کہ ہم جانے،؟ پطرس نہیں، کیونکہ پطرس چلا گیا جب تک بائبل مرتب کی گئی تھی ۔ زیادہ تر لوگوں کو یہ بھی احساس نہیں ہوتا کہ بائبل تاریخی حکم نہیں ہے. مکاشفے کو یقینی طور پر آخری کتاب کے طور پر نہیں لکھا گیا اگرچہ یہ نیا عہد نامۂ میں آخری وقت کو ظاہر کرتا ہے. “کھو ئی ہوئی کتابوں” کے بارے میں کیا خیال ہے؟ 5: 9 یا لاؤڈیسیا (چرچ 4:16) میں کلیسیا کے نزدیک حصہ. جوشر کی کتاب (یشوع 10:13؛ 2 سموئیل 1:18) کے بارے میں کیاخیال ہے؟ سلیمان کے اعمال کی کتاب (1 سلاطین 11:41)؛ یا سموئیل کی مہر کی کتاب (1 تواریح 29: 29 )؟ اعمال 1 کے دوران 40 دن کی وزارت کے دوران کیا ہوا؟ وہاں کیا ہے اان کتابوں میں سے ایک چیز تھی جو خدا چاہتا تھا کہ ہم جانے ؟

میرا خیال یہ ہے کہ یہ سب دو گنا ہے.

ہمیں نبیوں کی ضرورت ہے! عا موس کا3:7کہنا ہے کہ “یقینا خداوند خدا کچھ نہیں کرتا،جب تک کہ اپنا بھید اپنے خدمت گزار نبیوں پر پہلے سے آشکارانہ کرے ” صرف ایک نبی جو مکاشفہ حاصل کرتا ہے اس کی حیثیت میں یہ ہے کہ ہمیں “خدا کے کلام” میں شامل کیا جانا چاہیے اور کیا کرنا چاہئے. کوئی راہب، اصلاح کار، یا عالم نہیں اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ وہ کتنی اچھی طرح سے ارادہ رکھتے ہیں ۔ کہہ دو کہ کنعان بند ہوجائے گا اور اس میں خود مکاشفہ کی ضرورت ہوتی ہے۔

جس طرح بائبل کی سچائی حاصل کرنے کے لیے ہمیں بہت سےایمان ضرورت ہوتی ہے کہ بائبل سچی ہے بالکل اسی طرح کتاب مورمن کی سچائی بیان کرنے کے لیے بھی ہمیں ایمان کی ضرورت ہے کہ مورمن کی کتاب بھی اچھی کتا ب ہے ۔

مجھے بتائیں.

خروج 14 میں موسی کا ایک آدمی ہے جسے ریڈ سمندر میں حصہ لیا جاتا ہے۔لفظی طور پر … عبرانی خشک زمین پر چلتے ہیں. یشوع 10:12 میں، سورج اب بھی کھڑا تھا اور چاند منتقل نہیں کیا تھا. تو یہ کیا کہہ رہا ہے کہ زمین گھومنے لگی پیدائش 19 24-26 میں، لوط کی بیوی نمک کے ایک ستون میں بدل گئی۔ گنتی2: 28-30 میں ایک گدی اس کے مالک سے بات کرتی ہے. وہ اسے بتاتا ہے کہ کیا چیز ہے! 14-16 قضاہ میں، سمسون 1,000 فلسطینیوں کو اپنی طرف سے ہلاک کرتا ہے … ایک گدا جبڑے کے ساتھ. پیدائش 6 میں، نوح نام ایک آدمی جہاز بناتا ہے وہ اپنی بیوی اور اپنے تین بیٹوں کی بیویوں کو بھی سوار کرتا ہے. اوہ ہاں … ہر قسم کے دو جانور، پرندوں اور بیج کے ساتھ. اور زمیں سیلاب سے ڈوب گئی۔ ہم ابھی تک کشتی کو تلاش کر رہے ہیں۔ دانی ایل باب3 میںشدرک ،مشیک، ، اور ابیگو نابالغ فرنس آگ کے درمیان چل رہے ہیں اور غیر جانبدار رہتے ہیں. 2سلاطین 2:11 میں ایلیاہ “آگ کی رتھ” پر آسمان میں اُٹھایا گیا۔. متی 14: 25-26 میں، یسوع پانی پر چل رہا ہے.۔ یہاں تک کہ پطرس پانی پر کچھ قدم لے لیتا ہے! اس کے سب سے اوپر،وہ ہمارے پاس کنواری سے پیدا ہوا اور پھر کفارہ اور خداوند یسوع مسیح کا دوبارہ جی اُٹھنا ہے۔

یہاں کچھ ایسی مثالیں ہیں جو بائبل میں واقع ہوئی ہیں جن میں اکثر لوگ پوچھ گچھ کے بغیر قبول کرتے ہیں. متی 23 میں، مسیح فریسیوں کی طرف سے پریشان کن ہے اور ابر ا ہام اور موسی کی تعلیمات اور کہانیاں اتنی آسانی سے قبول کرنے کی رضامند ہیں لیکن ان چیزوں پر بھی غور کرنا ناگزیر ہے جو مسیح کر رہے تھے اور ان کو صحیح عہد میں سکھا رہے تھے.۔”ایک نبی اپنے ملک میں کوئی عزت نہیں رکھتا” … اور اسے اپنے وقت میں شامل کر سکتا ہوں۔

کیا یہ سب چیزیں ناقابل اعتماد لگتی ہیں؟ یقینا یہ کرتا ہے! اور ابھی تک بہت سے لوگ بھی یقین رکھتے ہیں. کیوں؟ کیونکہ وہ جانتے ہیں کہ میں بھی جانتا ہوں کہ، خدا کے ساتھ، ہر چیز ممکن ہے اور ہم کون ہیں یا نہیں کر سکتے ہیں اس کو محدود کرنے کے لئے کون ہیں؟ کیا یہ زیادہ قابل اعتماد آواز ہے کہ خدا باپ (بچے) نبی پر در خت کے جھنڈ پر سے ظاہر ہو اورا قبل زمین میں ایک قدیم ریکارڈ دفن کیا گیا تھا؟

تواس ایک سیکنڈ کے بارے میں سوچیں! واقعی اس کے بارے میں سوچتے ہیں! تو صرف اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ آپ بائبل پر یقین رکھتے ہیں، اور آپ بھی اس کی ناقابل اعتماد یقین رکھتے ہیں. آپ سمجھتے ہیں کہ اصل دستاویزات موجود نہیں ہیں جس سے آپ صرف اس بات کا یقین کرسکتے ہیں، اور اس سے بھی آپ کے پاس کوئی ثبوت نہیں ہے کہ اصل میں لکھی ہوئی چیزیں جو اصل میں واقع ہوئی تھیں. اس عقیدے کے ساتھ … میں اتنا حساس ہوں … کسی بھی موقع کے لئے مورمن کی کتاب دینے کے لئے ایک موقع دینا. بہت سارے لوگوں نے جوزف سمتھ اور کتاب مورمن کو لکھا کیونکہ “ان دنوں کوئی ایسا راستہ نہیں ہے” یا “میرے دوست نے مجھے بتایا کہ یہ ایک دھوکہ ہے.” کیا لگتا ہے کہ ۔ یہی لوگ بائبل کے بارے میں کیا کہتے ہیں … لیکن آپ ان پر یقین رکھتے ہیں؟ نہیں! تو کیوں بُک آف مورمن کتاب کو ایک موقع بھی نہیں دے گا؟

میں آپ کو ایماندارانہ طور پر بتاتا ہوں … کہ میں نہیں جانتا کہ بائبل پر کیا ہوا چیزوں کی گواہی دینے کے لئےمیں بائبل پر بھی یقین نہیں کر سکتا تھا کیا آپ کو پتہ چلا کہ بائبل کی سچائی کے بارے میں کوئی یقین نہیں تھا جو بائبل کی گواہی دینے اور مرتب کردہ مورمن کی کتاب کی اہم وجوہات میں سے ایک ہے.

اس لئے، یہ ( کتاب مورمن) اس ارادے سے لکھی ہے کہ تم (بائبل)پر یقین کرو؛ اور اگر تم با ئبل پر ایما ن لائو گے تو پھر کتاب مورمن پر بھی ایمان لائو گے ۔ اگر تم کتاب مورمن پر ایمان لائے تو تم اپنے باپ دادا کے بارے میں جان لو گے اور یہ بھی شاندار کام جو ان کے درمیان خدا کی طاقت کی طرف سے برباد کر دیا گیا تھا. (مو رمن 7:8-9)

خداوند نے جو دن دیکھا ہم رہتے ہیں اور یہ شکایات اور شبہات سے بھرا ہوا ہے وہ جانتا تھا کہ لوگ خدا اور اس کے مسیح کی حقیقت اور بائبل کی سچائی پر شک ڈالیں گے اور اسی طرح انہوں نے ایک نبی کو بلایا جو بائبل کے ساتھ ایک قدیم ریکارڈ کا ترجمہ کرتے ہیں جو یسوع مسیح کا دوسرا عہد نامہ ہے.

میں یہ کہنے کی کوشش کر رہا ہوں کہ اگر آپ بائبل کو قبول اور یقین کرنے کے خواہاں ہیں تو پھر کتاب مورمن کو ایک موقع کیوں نہ دے۔ دونوں ایمان لائیں، اورپھر بائبل میں کیا ہوا تو ممکن ہےتو پھر مورمن کی کتاب میں کیا ہوا بھی ممکن ہے ۔بائبل سے متفق ہونے سے کوئی بھی طریقہ نہیں ہے. بلکہ، یہ ہر طرح کی شکل اور شکل کو مضبوط بناتا ہے. یسعیاہ کی چھڑی یہوواہ 37: 15-17 میں اور “دیگر بھیڑوں” کا ریکارڈ ہے جو مسیح 10:16 میں جانتا تھا.
بس اسے آزمائیں۔

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریںgregtrimble.com

Pin It on Pinterest

Share This