دنیا بگر میں ایسٹر کے انڈے

دنیا بگر میں ایسٹر کے انڈے

رومانیہ۔

نہ صرف رومانیائی ایسٹر انڈے ہی زیادہ خوبصورت ہیں،بلکہ ہر ڈیزائن ہولڈ کے علامت کے اپنے ہی کچھ معنی ہیں ۔یسوع مسیح کی مصلوبیت کے پیٹرن کو یاد رکھنے کے لیے زیادہ تر انڈوں کا رنگ سرخ ہوتا ہے،
اور قدیم دور میں جادو کی طاقت کو قابو میں رکھنے اور برائی سے بچنے کے لیے اس پر سرخ رنگ پر یقین رکھا جاتا تھا۔

یونان۔

اگرچہ یونانی آرتھوڈوکس ایمان کے ارکان مغرب میں مسیحوں کی نسبت ایک مختلف شیڈول پر ایسٹرمناتے ہیں،وہ ابھی تک مرے ہوئے انڈوں کی روایت کو مانتے ہیں۔
.
یونان میں،یہ مقدس انڈے اس خالی چٹان قبر کی نمائندگی کرتے ہیں جہاں سے یسوع مسیح اٹھا ہے۔رومانیائی روایت کی طرح، یونانی بھی عام طور پر اپنے انڈوں کو سرح رنگ سے رنگتے ہیں جو یسوع کے خون کی نمائندگی کرتا ہے۔

جرمنی۔

جرمن ثقافت کے بارے ایک پرُ لطف حقیقت : جرمن تارکین وطن ایک خرگوش کے خیال سے شروع ہوا۔ وہ اس کو ایسٹر خرگوش بلاتے ہیں،یا اوسکٹرہاز،اور عام طور پر وہ اپنے بچوں کا گھونسلہ بنائے تا کہ وہ اس میں انڈے دے اور ان کے لیے گاجریں باہر چھو ڑ سکے تاکہ خرگوش بھوکا نہ رہے۔
.
جرمنی نے انڈے کے بارے تفصیل دیتے ہوئے کہا کہ یہ نئی زندگی کی علامت ہے،جبکہ موسم کے اختتام پر مارکنگ،کیونکہ کے بالاخر انڈے کھپت روزے کی اس مدت کے دوران ممنوع ہے۔

سوئٹزر لینڈ۔

شفاف انڈے کی اپنی مرضی کے دوران بہت مقبولیت ہے۔اس کھیل کو زوسین جیی بلایا جاتا ہے،جس میں بالغ ایک سکے پکٹر کر شفاف انڈے کو تھوڑا زیادہ اُبھالتے ہیں اور مناچب فاصلے سے ان کے بچوں کی
طرف پھنکتے ہیں۔اور اگرکسی بالغ سے ااس کو پکٹرا نہیں جاتا تو ،تب بچے اس سکے کو اپنے پاس رکھ سکتے ہیں۔اور اگر بالغ کے پاس انڈا شفاف ہوتو پھر وہ سکے کو رکھ اور ابھال سکتے ہیں۔

اور ان کے ڈیزائن کی بات آتی ہے تو اس وقت عام طور پر سوئس ایسٹر انڈے کے ڈیزائن کو تخلیق کرنے کے لیے فطرت کے ٹکٹرے کا استعمال کر کے خوش ہوتے ہیں۔اور پیاز کی سرکہ ا دوسرے پھولوں اوراور پودوں کا استعمال بہت کی اعلیٰ قسم کا نقش بنانے کے لیے۔

اٹلی۔

اور اٹیلین ثقافت میں، انڈے کی سجاوٹ عام طور پرسوئٹرز لینڈ کی ثقافت سے بہت ملتی جولتی ہے،چوقندر،گاجریں،پیازا،پودوں کو رنگنا اور انڈے پر ڈئزائن کو تخلیق کر۔
اور وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ ،چاکالیٹ انڈوں نے رنگے ہوئے انڈے کو سنبھال لیا ہے۔ دوران ایسٹر ،تماپیسٹری کی دوکان پر کھٹرکیاں مفصل چاکلیٹ انڈوں کے ڈیزائن او[ر بوئنہ پاسقا]، الفاظ کے ساتھ،اس کا اہتمام کیا جا تا ہے۔ کچھ چاکلیٹ انڈے اصل میں ایک چھوٹا سا کھولنا اندر سے خوشی کے ساتھ تھامتے ہیں جیسا کہ ایک بڑی شراب کی بوتل۔

پولینڈ۔

اورپولش بہت سنجیدگی سے ایسٹر کے انڈوں کو رنگنے کے لیے لیتے ہیں۔اور یہ چھ مختلف قسم کے انڈوں کو سجاتے ہیں۔

اور پیسانکی، لکھتے ہیں،انڈوں کو رنگتے ہیں باٹک عمل کے ساتھ۔

کراسزنکی۔پودوں کے مواد کے ساتھ رنگے ہوئے ٹھوس رنگ کے انڈے،

مالوونکی۔ہاتھ سے رنگے ہوئے انڈے۔

دراپنکی انڈت۔ڈئزائن کے ساتھ ٹھوس رنگ انڈے کی سطح میں نوچاہوا۔

وئی کلے جننکی۔انڈوے کو بیل رش کے ساتھ اور سوت کے ساتھ سجایا۔

نیلی پاینکی۔انڈے کاغذ کٹ اوٹس یا تنکا گوند کے ساتھ۔

راویتی طور پر خواتین انڈے سجانے والوں میں سے ایک،کیونکہ وہ یقین رکھتی ہیں آدمی بدقسمتی لاتے ہیں۔ نیچے تصویر میں انڈے کو نکلی جنکی ڈئزائن میں سجاہوا ہے،

فرانس ۔

فرانس کے کچھ علاقوں میں ،یہ سمجھا جاتا ہے کہ اگر آپ ایسٹر کو انڈے نہیں کھاتے ۔تو آپ کو سانپ ڈسے گا۔

دیگر علاقوں میں بڑے میلے کی گلی جیسا کی [ایسا اچھا] کے طور پر جشن منانے کے ساتھ ،اور مسیح کی موت کی یاد میں گڈ فرائیڈے جمعرات سیپہلے تمام گھنتیاں خاموش ہوتی ہیں۔
.
اٹیلین ثقافت کی طرح ،فرانسیسی بھی راویتی اور خوبصورت انڈے بنا رہے ہیں خوبصورت تحفے دے رہے ہیں اور ان کو سجا نے کے لیے استعمال کر رہے بجائے کھانے کے۔

متحدہ سلطنت یونائیٹٹد کنگڈم۔

متحدہ سلطنت یونائیٹٹد کنگڈم۔ انڈے

متحدہ سلطنت یونائیٹٹد کنگڈم۔ انڈے

ایسٹرکی اتوار یوکے میں۔تقر یبا تمام کاروبار اور دوکانے بند ہوتی ہیں اورعوام میں سے کچھ لوگ ایسڑ انڈوں کے مقابلے میں حصہ لیتے ہیں۔برطانیہ بھر میں ایک بڑی سرگرمی جس کا نام [انڈے کا رول ]ے،
جہاں پر بچے رول کو سجاتے ہیں،زیادہ اوبلے ہوئے انڈے نیچے گھاس کی پہاڑی پر [مسیح کی قبر پر پٹھررولنگ کی علامت ہے ]جو شخص سب سے پہلے آخر تک پہنچ جاتا ہے،لند ن [بہتر سمندر پارک] ایک بہت بڑی ایسٹرپریڈ کے انعقاد کی جیت کے لیے جانا جاتا ہے ۔جبکہ سکاٹیش چاکلیٹ سے بھرا ہوا اور بہتر فرائی کیا گیا ہو۔اٹیلین ثقافت کی طرح، برطانیہ میں انڈے عام طور پر کھوکھلے ہوتے ہیں۔اورچا کلیٹ انڈے جو کہ بھرے ہوئے ہوتے ہیں کینڈیز اور بون بونز سے ۔اور یہ فیسنی تحفے کے ڈبوں میں بند ہوتے ہیں۔

پہلی بار یہ آرٹیکلhttps://mormonhub.comشائع کیا گیا تھا۔

(Visited 11 times, 1 visits today)

Pin It on Pinterest