شادی بہت بڑا مسلہ نہیں ہے۔شادی بہت بڑا مسلہ نہیں ہے۔

کافی دیر ہوچکی تھی ،میں اور میری بیوی سونے کی تیاری کررہے تھے ،میں موڑا اور اس کی طر ف دیکھا۔ اس نے مجھ سے مسکراتے ہوئے پوچھا۔ کیا؟میں نے اس سے ایک سادہ سوال پوچھا :کہ کیسے جانتی ہو کہ میں میں تجھ سے پیار کرتا ہوں؟یقینی طور پر ،میں نے سوچا،کہ ابھی بحری سفر پر مادہ عروسیی کی بات ہونے جا رہی ہے جس پرہزاروں کی لاگت آئی۔یا ہوسکتا ہے یا شاید دس گھنٹے اور لگ جائیں سو وجوہات کی
کتاب بنانے میں کی میں اس سے پیار کیوں کرتاہوں۔یا ہوسکتا ہے گلاب کی پنھکٹریاں جو ویلنٹائن کے دن پر اس کے ساتھ پیار کا اظہار کرنے کے لیے بچائی۔اور یقیناًمیں جانتا ہوں انہی میں سے کچھ چیزیں ہیں جن کے زریعے وہ جانتی ہے کہ میں اس سے پیار کرتاہوں۔پر اس کے جواب نے مجھے خامو ش کر دیا۔

چونکہ تم میر ے لیے پانی کی بوتل لے کر آئے۔ اور میں یقیناًبھول گئی تھی کی میں نے اس کی پانی کی بوتل کو پکڑا اوراس کے بستر پر جا کر اس کو دے دی۔وہ اسے اپنے پلنگ پر رکھتی تھی ،لیکن یہ باورچی خانے میں ہوا،تو میں صرف اسے لے آیا۔

اور اس کی وجہ سے برتن ،، لیکن اس نے پکایا تھا ۔۔ کیا یہ عام بات ہے کہ وہ پکاتی ہے اور میں صاف کرتاہوں۔؟اور اسی دجہ سے تم مجھے کام کے دوران مسیج کرتی ہو، پر ہر کوئی نہیں کرتا؟اور تم مجھے بوسہ دیتی ہو،تو کیا یہ میرے لیے کافی نہیں ہے؟

ایماندار ہوتے ہوئے ، میں پہلے ایک چھوٹا کھٹمل تھا۔ اس نے بہت سی چھوٹی باتیں بیان کی جن کے بارے میں نے کبھی تصور بھی نہیں کیا تھا اور میں نے محسو س کیا کہ میرے گرینڈ اشاروں کو سراہا نہیں کا رہاتھا۔
لیکن اس وقت مجھے کچھ یاد آیا میں نے کچھ پڑھا جب ہماری منگنی ہوئی تھی :شادی کوئی بڑی بات نہیں ہے،بلکہ اس میں بہت سی چھوٹی چیزیں ہیں۔ہر دن ہمدردی کا عمل خوش ااخلاق شادی کی تخلیق ہے

میں جانتا ہوں کہ ابھی تک یہ کہاوت میری بیوی کے سادہ سوال کا جواب نہیں تھی۔اسی لیے تو میں اپنی بیوی سے محبت کااظہار (آئی لو یو)کرنے کے لیے بڑے راستے کی تلاش چھوڑ دی ۔بجائے اس کے مقصد بناو بہت سے چھوٹے طریقوں سے ان تین لفظوں کو کہنے کے لیے۔لیکن یہ مشورہ صرف شادی کے بارے میں نہیں۔بلکہ یہ تمام رشتوں کے بارے میں ،یہاں تک کے ہمارے ذاتی اور کاروباری زندگی میں بھی۔

پڑھائی میں چھوٹے مقاصد کو دکھایا گیا ہے اورمثبت اثبات پیداوار ی میں اضافہ اور ابھی تک طویل پائیدار نتائج بڑے مقاصد اور تعریف دکھانا، جبکہ مثبت عام طور فوری قیادت ،
لیکن سب سے زیادہ عاضی نتائج،جبکہ ناکامی اور مایوسی میں بدترین کا باعث بنتے ہیں۔اور جب آپ اپنی زندگیوں اپنے مالک کی خدمت اور اس کو خوش کرنے کا مقصد بنارہے ہیں،اگروہ بہت بڑی ہے،
مثبت درمیا ن کا فاصلہ کبھی کبھار ہماری حوصلہ افزائی نہیں کرتاکہ ہمیں کہاں جانے کی ضرورت ہے۔

مثال کے طورپر اگر آپ ایک سال میں پچاس پاونڈ خرچ کرتے ہیں،تو سب سے بہتر طریقہ تھوڑی غذا اور ورزش کی ایڈجسمینٹ کے زریعے سے ایک ہٖتے میں محض ایک پونڈ خرچ کی شروعات سے ہے۔(سوائے کرسمس کی شکرگزاری ،تشکر ظاہر ہے)جیسا کہ اگر میراتھن میں بھاگنا چاہتے ہیں تو ایک دن میں ایک میل چلنے سے شروعات کریں۔

اگر آپ شادی برقرار رکھنا چاہتے تو ،آمدورفت کو جاری رکھے اور ایک سادہ محبت نوٹ چھوڑ کر شروع کریں۔چھوٹی چیزوں سے شروعات کریں ،اور ان کو اکثر کریں۔

مجھے خوش قسمتی پر جانے کے لیے ایک طویل راستہ مل گیا ہے۔۔اور مجھے جانے کے لیے طویل راستہ مل گیا ہے۔ تو چلے آج سے شروع کرتے ہیں۔تما م اکھٹے ۔تو چلے ایک چھوٹا راستہ تلاش کرتے ہے جس سے ہم اپنے اہم دوسروں کو بتا سکے کہ ہم ہر دن ان سے محبت کرتے ہیں،تو چلے ایک چھوٹا راستہ تلاش کرتے ہیں جس سے ہم ان کا دن تھوڑابہتر بنا سکتے ہیں۔تو چلے ایک چھوٹا راستہ تلاش کرے اور ہمارے اردگرد کی دنیا کو تھوڑا بہتر بنائے۔

اور پھر زندگی میں چلنے کے ساتھ چھوٹے کاموں کو کریں،( متی ۲۱:۲۵) اس کے مالک نے اس کے کہا اے اچھے اور دیانتدار نوکر تو تھوڑے میں وفادار رہا :میں تجھے بہت سی چیزوں مختار بناوں گا:اپنے مالک کی خوشی میں شریک ہوں۔

پہلی بار یہ آرٹیکل https://www.ldsliving.com/شئع کیا گیا تھا۔

(Visited 54 times, 1 visits today)

Pin It on Pinterest

Share This