anti1notxt (1)

مشکلات آپ کو آپ کی زندگی میں کچھ فحاشی فارم ظاہر کرتی ہے ۔ تقریبا 70 فیصد آدمی اور 30 فیصد عورتیں فحش کو باقاعدگی سے دیکھتے ہیں ۔[ ۱]حقیقت میں انٹرنیٹ کا 25 فیصد حصہ فحش کو تلاش کرنے میں جوڑا ہوتا ہے ۔ ایک دن کا 68 ملین جس میں نہ صرف بلکہ شاہوانی ، ڈائون لوڈ یا ای میلز بھی شامل ہیں ۔

[۲]بہت سے لوگ اس بات پر زور دیتے ہیں کہ فحاشی ایک مثبت چیز ہے ، اسی آلے کے ذریعے سے آپ اپنے ساتھی کو ، کشیدگی کی رہائی ،جنسی تعلقات کی تعلیم کو سکھانا ، ایک محفوظ تفریحی آئوٹ لیٹ کو مہیا کرنا ، اور شاہد جنسی تعلقات کی روک تھام کےلئے اُس کی کارکردگی کو بڑھا سکتے ہیں ۔ اور ہر کوئی اسے میڈیا کی شکل میں دیکھ سکتا ہے ۔، اور اب اس جسمانی گہرے تعلق کی قبولیت کو وسیع پیمانے کے طور پر قابل قبول کر لیا گیا ہے

لیکن فحش کے مخا لفین نےسائنسی علوم کے مطالعہ کے ساتھ ساتھ ، مختلف قسم کی تصویریں پینٹ کیں ہیں ، تو کس طرح سے واقعی فحاشی نقصان دہ ہے ۔، اور اس کے منفی اثرات آپ کی زندگی اور رشتے پر اثر انداز ہونا شروع ہو جاتے ہیں ، تو کس طرح سے آپ اس عادت کو ختم کر سکتے ہیں ؟

 فحش بُری عادت کیوں ہے؟

ایم ڈی ، پی ایچ ڈی ، وون ویلری کے مطابق ، جو بُری عاوت کے دماغوں کی تحقیق کرتا ہے ،زبردستی سے فحش کو استعمال کرنے والے دماغ اشتہارات کو دیکھ کوشراب پینے والے دماغوں سے ملتے جلتے ہیں ۔

[۳]کیونکہ فحاشی خون کی ایک بڑی تعداد کی رقم کو آپ کے دماغ سے آزاد کرتی ہے ۔ اور آپ کے دماغ کی خوشی کیمیائی کاباعث بنتی ہے ۔ اسلئے ، کچھ وقت کی مدت کے بعد ، فحش کو بہت ذیادہ استعمال کرنے والے دماغ خون کی اعلی سطح پر آراستہ کر لیتے ہیں ۔ اعلی جنسی تعلقات کی کمی کے نتیجے میں اس کیمیائی ریسپٹرس میں خون کا بہنا زیادہ بار حاصل کرنے کےلئے نہیں ہے ۔

اس نیتجے میں فحش کو زیادہ استعمال کرنے والے فحش کو اور زیادہ تلاش کرتے ہیں ، کثرت سے اس کی تلاش ایک سے زیادہ انتہائی ورژن کو حاصل کرنا پڑے ۔ یا تینوں کی حوصلہ افزائی کو محسوس کرنا یا زیادہ خون کی تعداد کو پیدا کرنا ہے منشیات کی طرح ،ہم اس کے نشان سے باہر نکلنے کی کوشش اور اس کو اپنی عادت سے ختم کر سکتے ہیں۔

[۴]بدقسمتی ، سے اس کا مطلب یہ ہے کہ ، یہ آپ کو آپکی زندگی میں دوسری چیزوں کی طرف سے اعلی درجے کی کمی حاصل ہوئی ہے ۔ جسے آپ ایسی دوستی ، خوراک ، کھیل اور محبت کی خوشی بنانے کےلئے استعمال کرتے ہیں ، بہت زیادہ فحش کے عادی افرادجو پرشانی اور ذہنی دبائو کے نتیجے میں مبتلا ہیں

فحش جنسی تعلقات کی خوشی کو کم کرتی ہے

کیا خواب کی طرح لگتا ہے؟اصل میں یہ نہیں ہے ۔

فحاشی ڈیجیٹل محرک مہیا کرتاہے جو دو لوگوں کے درمیان جنسی تعلق کو گہرا بنانے کےلئے مکمل طور پر مختلف قسم کے تجربے کو پیدا کرتا ہے ، بہت زیادہ ٖفحش استعمال کرنے کی حالت میں ڈیجیٹل محرک آپ کے دماغ کو جواب دیتا ہے اور اس شخص کی بہت زیادہ خواہش شروع ہو جاتی ہے ، جنسی تصور کی سکرین پر بہت زیادہ پیش کش اور وہ جنسی تعلقات سے خوش ہو سکتاہے کہ وہ ایک حقیقی عورت دکھائی نہ دیتی ہو یا فحش سٹار xxxکی طرح عمل نہ کرتی ہو ،

خبر ہوتے ہوئے بھی و ہ لوگ جو باقاعدگی سے فحاشی کو دیکھتے ہیں اُن کے ساتھیوں کے ساتھ اُن کی جسمانی طور پر جنسی تعلقات کی کارکردگی اچھی نہیں ہوتی ،اور محبت کی سطح اور جذباتی ملوث کے بغیر جنسی تعلقات کا زیادہ سے زیادہ کرنے کی خواہش کا اظہار کرنا ۔ [۵]حقیقت میں ، فحش کے عادی افراد کا 50فیصد سے زیادہ حقیقی جنسی تعلقات میں دلچسپی ختم ہو جاتی ہے۔

[۶]فحش کو استعمال کرنے والوں نے اپنے جسموں اور دماغوں کو جواب دیا ہے اعلی سے عام خون کی سطح پر ، ایک حقیقی شخص کےلئے اس کو حاصل کرنا بہت مشکل ہو جاتا ہے ۔خاص طور پر آدمیوں کےلئے ،یہ منفی عضو برقرار رکھنے کےلئے ان کی صلاحیت کو متاثر کر سکتے ہیں ، حقیقی زندگی میں جسمانی تعلقات کا مقابلہ کرنے کےلئے ، یہاں تک کے ان نوجوانوں کےلئے وسیع پیمانے کے باعث مردانہ امراض ، حتی کہ یہ اُس شخص کی خوشی یا باہمی صلاحیت کے ساتھ جڑے رکھنے کو کم کرتی ہے ۔

فحش جنسی جارحیت اورغلط استعمال کو فروغ دیتی ہے

فحاشی ایک ملٹی ملین ڈالر کی صعنت ہے ۔اور یہاں تک کے وہ دوسروں کے اعمال کی جانب سے بچوں اور خاص کر نوجوان عورتوں کا دم گھٹنے سے مرنا اور آبروریزی کی وجہ سے واقف ہے ۔

کچھ ٖفحش استعمال کرنے والے اس بات پر زور دیتے ہیں کہ وہ صرف نرم فحش کو دیکھے اور ان کے اثرات ایسے نہیں ہوتے ہیں ان کےلئے فحش کو ترجیح دینا م بیڈروم میں حقیقی جنسی تعلقات اپنے ساتھی کے علاج کو متاثر نہیں کرتے ہیں۔لیکن فحاشی میں جاری مطالعہ اور ان کے اثرات کی دوسری صورت کو دیکھے ۔

[۷]نئی منشیات سے لڑائی ، جائزوں کے مطابق جنگی کاروائی مل گئی ، چاہے تشدد ہو یا غیر تشدد ذیادتی کرنے کےلئے فحش کے رویے میں اضافہ ہوا ہے ۔ اصل میں تشدد کے حملے اور تشدد کے تصور دونوں شامل ہیں ۔

یہاں تک کہ اگر ایک ساتھ جنسی تعلقات یا تشدد کی طرف رجوع نہیں لاتا ، تو وہ ابھی بھی جنسی تعلقات کی بیان کرنے والی صورت میں بٹا ہے کہ وہ ان کے نا گریز رشتے اور محبت کو تبدیل کر دے گا ۔

[۸]فحش کا تعارف ، بدسلوکی ، رتبے کی کمی اور یہاں تک کہ خطرناک اعمال کی توجہ کو پیش کرتاہے ۔ عورتوں کی ہمیشہ سے ایک کہانی ہےکہ وہ ایسے رویے سے لطف اندوز ہوتی ہیں اور بعد میں یہ ناکامی یا پریشانی کی دجہ ، سے جھوٹے جنسی خیالات کو پختہ کرتی ہیں جب وہ ان کی نقل کرنے کی کوشش کرتی ہیں ، اور یہ سب فحش کو استعمال کرنے والے بناتے ہیں ، اور یہ اپنے ہی رشتے میں ناخوش ہونے کا شکار بن جاتے ہیں بلکہ انھیں باہمی گہرے تعلق کےلئے ایک دوسرے سے جڑے رہنا چاہیے ۔

فحش رشتہ داروں اور خاندانوں کو تباہ کرتی ہے

مضبوط روحانی رشتے کی بنیاد صحت مند بھروسے پر ، دوسروں کی حقیقی خوشیوں ، ذہنی جذبات، اور جسمانی گہر ے تعلق کے حوالے سے ہیں ۔ لیکن امریکہ کے مطابق نفسیاتی تنظیم کی اشاعت ، تعلقات پر نگرانی ، جب ایک ساتھی کثر ت سے فحش کو استعمال کرتا ہے۔۔۔تو ہو سکتا ہے یہ رشتے کی بنیا د کو واپس لےلے ، اُن آدمیوں کو آگاہ کرنا کہ وہ بہت زیادہ ذہنی دبائو اور رازداری کے گہرے تعلق کو کم بڑھائیں ۔

[۹]ایسے صارفین جن پر فحش کے اثرات ہو تے ہیں تو اسی لئے اُن کے ساتھیوں پر بھی فحش کے اثرات کی عادت ہوتی ہے ۔غیر حقیقی وجوہات یا یہا ں تک کہ بہت زیادہ جنسی یا بُرے رویے کی خواہش کرنا ہے ۔ ایک مطالعہ میں ، وہ لوگ جو ماہرین نفسیات کا مطالعہ کرتے ہیں ،خواتین کالج کی طلبا ۔۔۔جنہوں نے اپنے بوائے فرینڈسے یہ چیز سمجھی کہ فحش کا استعمال ہونا نچلے درجے کی خود اعتمادی کا مشکل تجربہ ہے ،بُرسے رشتے کی خصوصیت نچلے درجے کی جنسی خصوصیت ہے ۔

[۱۰]فحش کے استعمال کو شادی کے متعلق بڑھانے کا امکان بے وفائی ہے ،کیونکہ یہ میاں اور بیوی کے درمیانی جوڑکو کمزور کرتا ہے ،اور جنسی سرگرمیوں کی ہمت بڑھاتا ہے ،دونوں آزادنہ طور پر شادی سے باہر ہوتے ہیں ۔مختصر یہ کہ ، فحاشی اکثر بڑھوتری کے ساتھ رازداری لاتی ہے، گناہ ، اور دغابازی اُن کی زندگیوں میں جو فحش کے عادی ہوتے ہیں ،اور وہ دُکھ شرم ، نامنظوری اور ان لوگوں کے دلوں میں خود اعتمادی کی غداری کو محسوس کرتے ہیں جن سے وہ بہت زیادہ پیار کرتے ہیں ۔

anti2notxt (1)

آزادی سے فحاشی کو ختم کریں

تو کس طرح سے آپ فحش کے استعمال کو آسانی سے ختم کرتے ہیں ، توکیا یہ پہلے ہی سے آپ کی زندگی کا ایک حصہ بن گیا تھا ِ؟
ہو سکتا ہے کہ ہم آپکی مدد کےلئے آپ کو سات ایسے موثر طریقے پیش کریںکہ جو آپکی بُری عادا ت کو شکست اور زندگی کو بہتر بنا سکتے ہیں ۔

بہت زیادہ فحش استعمال کرنے والے اپنی عادت کی یقین کا جواز پیش کرتے ہیں کہ اُن کی زندگی پر کسی طرح کا کوئی منفی اثرنہیں ہے ، یہ صرف تب ہوتا ہے جب آپ اس کے اثر کو محسو س کرتے ہیں ۔اور اس کو روکنے کی حقیقی خواہش ہو تو آپ کی طاقت اس کو شکست دےدے گی ۔

ایسے مسا ئل کو تسلیم کر نا جو آپ کا نقصان کررہے ہیں ۔ بہت زیادہ فحش استعمال کرنے والے اپنی عادت کی یقین کا جواز پیش کرتے ہیں کہ اُن کی زندگی پر کسی طرح کا کوئی منفی اثرنہیں ہے ، یہ صرف تب ہوتا ہے جب آپ اس کے اثر کو محسو س کرتے ہیں ۔اور اس کو روکنے کی حقیقی خواہش ہو تو آپ کی طاقت اس کو شکست دےدے گی ۔

جس پر بھروسہ کرتے ہیں اُسے بتاسکتے ہیں ۔ کبھی کوئی انسان اپنی بُری عادت کو شکست نہیں دے سکتا ، اور لوگون کےلئے ایک محفوط مدد کرنے والا نظام ہو گا ، جو آپ سے محبت کرتے ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ وہ آپ کےلئے سب سے الگ ہوسکتے ہین ۔،چاہے وہ آپ کا شریک حیات ہو ، اُس میں لڑکی ،پادری ، دوست یا ایک میل  آپکی زندگی میں بہت سے لوگ ہیں جو آپ سے محبت کریںگے او ر اُس وقت آپکی مدد کرےگے جب آپ کمزوری محسوس کرتے ہیں ۔

ایک صحت مند سرگرمی کے ساتھ اس کی جگہ لینا ۔ کسی بھی منفی عادت کو چھوڑنا آپکی زندگی میں ایک سوراخ چھور دیتا ہے ، اور یہ آزمائش کا مقابلہ کرنے کا سب سے بہترین طریقہ ہے ، اور یہ وقت کو اچھی چیز کے ساتھ بھرنے کےلئے ہے ۔ زندگی کی مشکلات کے ساتھ نمٹنے کےلئے صحت مند راستے پیداکریں ۔ دُکھ ، تنہائی ، دبائو ، دل توڑنا ، یا بوریت ۔ ایک کھیل کھیلنا ۔ ایک رن لینا ۔ دوست کو فون کرنا ۔ ایک نیامشغلہ لینا ۔ اپنے صحائف کو پڑھیں ۔ کچھ صحت مند چیزیں تلاش کریں تو اس طرح سے آپ خود کی ذات سے توجہ ہٹا سکتے ہیں ۔ اور یہ پھر سے آپ کو آسانی سے اچھا کر دے گا ۔

مکمل طور پر چھوڑنے کا حل ، اور پھر دوبارہ اس کو کبھی استعمال نہ کرنا ۔ فحش آپکی زندگی میں ہو تو آپکی زندگی کا اچھا ہو نا نا ممکن ہو جاتا ہے ۔اور اس کہ بنیادی مسئلے کبھی درست نہیں ہوتے ہیں ۔ اگر آپ خود کو بتائیں تو بعض وقت اس کا استعمال کرنا صیحیح ہے ۔ تو پھر آپ اپنی پرانی عادت میں گر جائیں گے ، جب آپ کے پاس ایک کمزور لمحہ ہو توکمپیوٹر بند کر دیں ، باہر جائیں ۔ تو اس کو بند کرنے والا ایک اشتہار لیں ۔ رات ہوتے ہی خود کو نظر انداز کریں ۔ اس کی ہر قیمت کو راستے پر لائے ۔ ابھی فیصلہ کرو کہ کیا آپ واقعی ہی سچ میں اس کو چھوڑنا چاہتے ہیں تو فحش ایک اختیا ر نہیں ہے ۔

دعا۔ قوت ارادی ہی کافی نہیں ہے ۔ آپ کے اکیلے کی مرضی نہیں ہے ۔ آپ کا شکریہکہ آپ اس ایک طاقت پر بھروسہ کرسکتے ہیں ۔ جو آپ کے لئے خود سے زیادہ بڑی ہیں ۔آپ کے پاس آسمانی باپ ہیں جو آپ سے بہت زیادہ پیار کرتے ہیں ۔ اور آپ کی صحت مند عمل کے بارے میں فکر کرتا ہے ، جس کے بارے میں آپ کبھی سوچ نہیں سکتے ہیں ۔ نجات دہندہ نے آپکی غلطیوں اور کوششوں کی وجہ سے اپنی جان دی تو کس طرح سے آپ اُس کے پاس واپس آ سکتے ہیںاور مکمل طور پر شفا اور معافی حاصل کر سکتے ہیںاور وہ کبھی آپ کو ترک نہیں کرے گا ، دعا کی طاقت کے ، ذریعے سے آپ کو کبھی تنہا ہونے کی ضرورت نہیں ہے ۔

بُری عادت کی تلاش اور اس کا اندراج کرنا۔آپ اپنی ذاتی بُری عادت کی مدد کے نظام میں ، تو یہ آپ نے ساتھیوں کے سپورٹ گروپ کو بھی بہت مختلف بنا سکتے ہیں جو اچھی طرح سے جانتے ہیں کہ ان مشکلاتکو کیسے تبدیل کرنا ہے ، اور طرح طرح کی مدد کے ذریعے سے قدم مکمل طور پر تبدیل ہوئے ۔ وہاں سے باہر ہو نے والے بہت اچھے ہیں ، ہم ذاتی طور پر درخواست کرتے ہیں جو بہت سارے لوگوں کی مختلف قسم کی عادتوں پر قابو پانے کےلئے مدد کریں ۔ یہ پروگرام کلیسیاے یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام کی طرف سے سنبھالا جاتا ہے ۔

کبھی مت چھوڑو ۔ میراتھن کی سڑک کو دوبارہ سے بنانا ، دوڑ کےلئے نہیں ۔ اپنے پورے حقیقی دل سے اس عادت کو بدلنے کا یہی صیحیح وقت ہو گا ۔ اگر آپ کو یہ لگتا ہے کہ یہ آپکی تبدیلی کا اختتام نہیں ہے تو ہمیشہ دوبارہ کوشش کریں ۔ اپنی خطائیں مانیں اور اپنے خاندان اور دوستو ںکی ، اور خداوند کی پیروی کے نظام کی مدد سے آگے بڑھیں ۔ کہ آپ اس کے قابل ہیں160۔ آپ کو اس کا شکار ہونے کی ضرورت نہیں ہے ، اور نہ ہی کسی قسم کے بُرے اشتہاروں ، مایوسی ، گناہ راز داری یا خود سے بھی نفرت کرنے کی ضرورت نہیں ہے ۔ آپ آسانی اس کے رتبے کی کمی کو ختم کر سکتے ہیں ۔ اور ختم کرنے والے فحاشی کے اثرات کو اپنی خود اعتمادی اور اپنے رشتے کی کمزویوں کو بھی حل کر سکتے ہیں ۔ ہاں آپ بھر سے خوشی آزادی اور بے داغی کو محسوس کر سکتے ہیں ۔

پہلی بار یہ آرٹیکل https://mormonhub.com/blog/life//شا ئع کیا گیا تھا۔

(Visited 98 times, 1 visits today)

Pin It on Pinterest

Share This