نبی اور رسول یسوع مسیح کے ساتھ منادی کرتے ہوئے

نبی اور رسول یسوع مسیح کے ساتھ منادی کرتے ہوئے

مورمنز نبی جن کے بارے ابھی آپ جانتے ہیں۔
نوح : خدا نے اس کو بارش سے قبل کشتی بنانے کے لیے کہا۔ اس نے بنائی اوراس طرح اس نے اپنے خاندان کو بچایا۔
موسی ٰ ۔خدانے اس کو دس احکمات دیئے ،جس سے اس نے لوگوں کو تعلیم دی ۔وہ لوگ جو حکموں پر عمل کرتے ہیں برکت پا تے ہیں۔
نوح، موسیٰ ، اور بائبل میں تمام نبی جن کے بارے ہم جانتے وہ تمام خدا کی نماءئدگی کرنے کے لیے بلائے گئے تھے اور جب انہوں نے اس کی تما ئندگی کی تو وہ وایسی تھی جیسے خدا خود ہی بات کر رہا تھا ۔

نبی

یونانی میں نبی کا مطلب ، اکیلا چھوڑنا ہے
خدا کی نمائندگی کرنے والا۔
تو ، نبی کیا ہے ؟ اس لفظ کا کیا مطلب ہے ؟نبی کا لفظ بہت پرانا ہے اور یونانی زبان سے ہے ، جس کا مطلب خداکی تمائندگی کرنے والا۔اگر انسانیت کی تاریخ کو دیکھے توخدا نے اکثر نبیوں کو اپنی تمانئدگی کے لیے چنا،اس نے بوڑھے جوان تعلیم یافتہ نہ خواندہ ،بعض بڑے کردار اور بعض ایسے افراد کو منتخب کیا جو نیک ہیں۔اور انہوں نے زمین پر خدا کی نمائندگی کرنے ے لیے اسکی بلا ہٹ کو موثر انداز سے قبول کیا۔

مورمن نبی
کیا مورمنز کے پاس نبی ہیں؟
ایک مورمن نبی کیاہے ؟
مقدس بائبل ۔

کتا بیں: مورمن کی کتا ب یسو ع مسیح کی بابت ایک اور عہد نامہ ۔ مقدس بائبل ۔
کتاب : مورمن کی کتا ب یسو ع مسیح کی بابت ایک اور عہد نامہ ( ایک دوسری کتا ب جو غائب ہو گئی تھی)۔
اور یہ تمام ہمیں مورمنز نبیوں کی طرف لے جاتی ہیں۔تو،کیا مورمنز کے پاس نبی ہیں؟تو ایک مورمن نبی کیا ہے ؟
تو، مورمنز بائبل میں موجود تمام نبیوں پر یقین رکھتے ہیں موسی ٰ اور نوح کی طرح اور باقی تما م پر بھی ۔پر مورمنز کے پاس اضافی ضحیفات ہیں جن کو یہ مقدس اور حوصلہ افزائی کے طور پر مانتے ہیں۔جس کو یہ یسوع مسیح کی بابت ایک دوسرا عہد نامہ کہتے ہیں۔اصل میں مورمن جس کا نام عنوان میں ہے خداکا نبی تھا جو قدیم امریکی برا عظم کے لوگوں کے ساتھ خدا کی نمائدگی کرنے کے لیے بلایا گیا تھا ۔

صحائف
روح القدس
مورمن نبی

لیکن آج کے بارے میں کیا خیال ہے ؟کیاآج ابھی اس زمین پر خدا کا نبی ہے ؟خدا آج بھی ہم سے پیا ر کرتا ہے جس طرح سے وہ دقدیم زمانہ میں اپنے بچوں کرتاتھا ۔لہذا انہی ہی کی طرح کوجو لوگ ہزاروں سال رہتے تھے ،ہمیں بھی صحائف ، روح القدس ، انبیا اور جدید نبیوں کے زریعے سے آسمانی یدایا ت دی جا تی ہیں۔

ایک جدید نبی
یسوع مسیح کا گواہ
نجات دہندہ کی الوہت کی گواہی دیتا ہے
اس کی انجیل کو سکھا تا ہے
خداسے مکاشفہ حاصل کر تاہے
ہمیں توبہ کرنے کی عوت دیتا ہے
خدا کے کلام کی تر جمانی کرتا ہے

ُٓآج کے اس دور زمین پر خدا کے پاس نبی ہے جو اس کی نمائندگی کرتا ہے ،بائبل اور کتاب مورمن کے نبیوں کی طرح ،وہ یسوع مسیح کا گواہ ہے ۔وہ نجات دہندہ کی الوہیت کی گواہی دیتا ہے ،اور اس کی انجیل
سکھا تا ہے ۔وہ ہمارے مفاد کے لیے خدا سے رہنمائی حاصل کرتا ہے ،اور اس وقت وہ خدا کے تمام بچوں کو توبہ کرنے کی دعوت دیتا ہے ۔وہ خدا کے کلام کا ترجما کرتا ہے ،

Pin It on Pinterest

Share This