کو لب کیا ہے اور کہاں ہے

کو لب کیا ہے اور کہاں ہے

کولب ہم اس کے بارے میں اپنے پسندیدہ گیت گاتے ہیں۔ہم نے کینن اور پہاڑوں اور وارڈ اور اس کے بعد اس کے ناموں کو نامزد کیا ہے۔ لیکن کیا ہم واقعی یہ جانتے ہیں کہ کولب کیا ہے اور یہ کیسا ہے؟

عام طور پر بیان کیا جاتا ہے کہ ” وہ قریب ترین جگہ ہےجہاں خدا رہتا ہے” ہم اس مختصر بیان کردہ حکومت کے بارے میں جانتے ہیں
، یہ ابراہام کی کتاب میں پایا جانے والا آسمانی ستاروں کی تعلیم سے متعلق ہے۔

اور جب یہ بنیادی کلیسیا کے نظریات کا حصہ نہیں ہے، تویہ کولب کے بارے میں سیکھنے کا ایک شاندار طریقہ ہے جس کی کائنات میں سے ہر ایک کو سمجھنے کے لئے شروع کرنا اور تخلیق کی اہمیت کو سمجھنا. یہاں صرف چند دلچسپ چیزیں ہیں جن کو واضح طور پر کولب کے بارے جانتے ہیں ۔

1. کولب وہ ستارہ ہے جو تمام دوسروں پر حکومت کرتا ہے.

ہم سب سے پہلے ابراہام 3:2-3 میں کولب کے بارے میں سیکھتے ہیں، جب ابراہام نے یرم اور تھومیم کے ذریعہ ایک نقطہ نظر میں دیکھا. وہ کہتے ہیں، "اور میں نے ستاروں کو دیکھا، وہ بہت اچھے تھے، اور ان میں سے ایک خدا کے تخت کے قریب تھا. اور وہاں بہت سے عظیم تھے جو اس کے قریب تھے. اور خداوند نے مجھ سے کہا کہ یہ ایک حکومت کرے گا . اور ان میں سے ایک عظیم نام کولب ہے، کیونکہ یہ میرے قریب ہے، کیونکہ میں خداوند تیرا خدا ہوں. میں نے یہ سب اس کو مقرر کرنے کے لئے مقرر کیا ہے جس کے مطابق آپ اسی حکم سے متعلق ہو.”
، ہم صحائف سے سیکھتے ہیں کہ کولب ایک بہت بڑا ستارہ ہے، جس نے خدا کو ایک دوسرے کے "حکمران مخلوقات” پر قابو پانے کے لۓ ایک نامزد کیا ہے ( دیکھیں ابراہام فصیل 2: 2). لیکن اس کا کیا مطلب ہے؟
.”
ابراہام 3:16 آیات میں اور ذ یادہ بیان کرتے ہیں کہ وہاں ہمیشہ ایک ستارہ دوسرے سے بڑا ہے، لیکن یہ کولب سب سے بڑا ہے. اس لئے کہ یہ سب سے بڑا یا روشن ترین نہیں ہےلیکن کیونکہ یہ وہی ہے جو خدا کے قریب ہے.جوزف سمتھ نے فیکل 2 کی پہلی وضاحت میں مکاشفہ کا ایک اور ٹکڑا شامل کیا ہے: "کولب، پہلی مخلوق، آسمان کے نزدیک، یا خدا کی رہائش گاہ کی نشاندہی۔

لہذا ہم یہ بھی سیکھتے ہیں کہ نہ صرف کولب خدا کے قریب ہے، بلکہ یہ بھی ان کی پہلی تخلیق تھی- ایک تخلیق شاید ہم سمجھ سکتے ہیں کہ یہ کائنات کے مرکز کے قریب ہے، یا کم از کم، ہماری کہکشاں، خدا کے تخت کے ساتھ جہاں وہ بیٹھتا ہے "ہمیشہ کی بانس میں،جو سب چیزوں کے درمیان ہے” (تعلیم اور عہد 88:13)

2۔ کولب کے وقت کا حساب زمین کی نسبت مختلف ہے

اگر آپ کو آنکھوں کے جڑواں بچے میں کولب کو ہائ کر سکتے ہیں. . "ہم نے یہ سب کچھ ایک موقع پر ایک مقدس اجلاس میںگ گایاجاتاہے، لیکن کیا آپ کبھی اپنے کے بارے میں سوچنے کے لئے روکتے ہیں کہ آپ گانا چاہتے ہو؟ "ہائی” اب عام طور پر استعمال شدہ لفظ نہیں ہے، لیکن اس کا مطلب یہ ہے کہ "جلدی جانے کے لۓ.” اور، اس حصے میں، کیونکہ اس وقت زمین پر اس سے زیادہ کولب پر وقت مختلف ہوتا ہے، یہ ممکن ہے کہ ہم ایک دن کی سفر کی جگہ پر وسیع پیمانے پر سفر کریں گے "

ہم ابراہام 3:4-7 میں سیکھتے ہیں کہ کولب کا ایک دن زمین پر 1,000 سال ہے، کیونکہ کولب اپنی محور پر زیادہ آہستہ آہستہ گھومتا ہے (فکسیل 2: 1). آیت نمبر 9 پر تھوڑی سی مزید وضاحت کرتا ہے کہ کولب کا وقت خداکا وقت ہے: ". . جسےکہ کولب کا وقت خداوند کے وقت کی حساب کے بعد ہے؛ جسے کہ کولب خداوند کے تخت پر پہنچ گیا ہے، اِ ن تمام سیاروں پر حکومت کرنے کے لئے جو اسی حکم سے تعلق رکھتا ہے، جس پر تم کھڑے ہو. "

یہاںایک اور دلچسپ حقیقت یہ ہے کہ ہم جانتے ہیں کہ جب آدم اور حوا باغےعدن میں تھے تو ان کے وقت کی سمجھداری کولب کی طرح کی تھی ، جس کا مطلب یہ ہے کہ یہ خدا کی طرح تھے۔ ابراہام 5:13 پڑھتا ہے، "لیکن نیک و بد کے درخت سےمین ، تم اس میں سے نہ کھاؤ ؛ کیونکہ جب تم اس کوکھاتے ہو تو ضرور مر جائو گے۔ اب میں، ابراہام نے دیکھا کہ یہ خداوند کے وقت کے بعد تھا، جو کہ کولب کا وقت تھا. جب تک کہ خدا نے اس حساب کےلئے آدم کو مقرر نہیں کر دیا تھا . "یہ سمجھا جاتا ہے ،کہ خاص طور پر جب ہم سمجھتے ہیں کہ بریگم نو جوان نے ایک دفعہ وضاحت کی کہ زمین خدا اور کولب کے قریب بنائی گئی تھی جب انسان نےایسا کیا:تو وہ جسمانی طور پر خدا کی حضوری سے باہر نکل گئی

جب زمین بنی اور وجود میں آئی تو انسان اس پر رکھ دیا گیا، یہ ہمارےآسمانی باپ کے تخت کے قریب تھی ۔اور جب آدمی گر گیا . . زمین خلا میں گر گئی، اور ان سیاروں کے نظام کو گھیرے میں لےلیا ، اور سورج ہماری روشنی بن گئی. . . یہ جلال ہے جس سے زمین آ گئی ہے، اور یہ جلال کی حیثیت سے خدا کی حضوری میں واپس آئیں گے ۔ "(جرنل آف ڈسکور سزز والیم 17، صفحہ 143)

3. ۔کولب دوسری مخلوقات کے لئے روشنی کا ذریعہ ہے.

صحائف کی راہنمائی اس طرح روشنی بیان کرتی ہے

الہی توانائی، طاقت، یا اثرات جو مسیح کے ذریعے خداوند کی طرف سے پیداوار ہوتے ہیں اور ہر چیز کو زندگی اور روشنی دیتا ہے۔ یہ قانون ہے جس کی طرف سے آسمانوں اور زمین تمام چیزوںپر حکومت کی جاتی ہیں (تعلیم اور عہد 88: 5-13)

سب سے پہلے تخلیق اور قریب ترین ستارہ کے طور پرتمام روشنی کے ذریعہ، خدا، یہ سمجھتا ہے کہ کولب اپنی روشنی اسی طرح سے دیتا ہے۔ ابراہام میںفکسیل 2 میں 5 کی تشریح کی وضاحت کرتی ہے کہ”کولے سے کو ای – اینش گو اون دوش کے وسط کے ذریعہ کولب سے اس کی روشنی کو پھینک دیتا ہے. . .حکومتی طاقت. . "، اس کےعلاوہ دودوسرے ستارےکیلی فلوسیز ا ور ہہ کوکو – بیم،کے بارے میں بھی کہا جاتا ہے ، کولب کی انقلابات سے بھی روشنی ملتی ہے.

کولب کے بارے میں کوئی جسمانی نظریات میں سے کوئی بھی آپ کے لئے دلچسپ یا منطقی نہیں ہے، نجات دہندہ کی تعلیم کے مطابق ہم ہماری اپنی ذاتی جگہ کی گہر ائی کے بارے میں سیکھتےہیں ۔ کیونکہ، جیسا کہ ایلما ہمیں یاد کرواتا ہے، ". . . ہاں سب چیزیں ظاہر کرتی ہیں کہ خدا ہے ، ہاں یعنی زمین اور سب چیزیں جو اس کی سطع پر ہیں ، ہاں اور اُسکی حرکت ، ہاں سب سیارے بھی جو اپنی باقاعدہ شکل میں گھومتے ہیں ،ظاہر کرتے ہیں کہ خالق عظیم موجود ہے ۔”.

جیسا کہ کولب کوخدا کے نزدیک حکمران ستارہ کے طور پر بیان کیا گیاہے، جو سب سے پہلے پیدا ہوا تھا اورایسا ستارہ جو سب دوسروں کو روشن کرتا ہے، لہذا مسیح خدا کا دائیں ہاتھ کی طر ف بیٹھا ہے،جو ماں باپ سے پیداہوا، ااور ہم سب کے لئے ایک نور ہے.. اور اگر ہم دوسرے ستاروںکو پسند کرتے ہیں اور صحائف میں بیان کردہ سیاروں کی طرح، کولب یا مسیح کے قریب پہنچیں تو ہماری عظمت، جلال، علم اور خوشیوںمیں اضافہ ہو گا. یہی وجہ ہے کہ میں اگلے وقت سوچتا ہوں کہ اگلی دفعہ میں اپنے محبوب کےلئے اپنے الفاظ میں گانا چاہتاہوں "اگر آپ ہائی کولب کر سکتے ہیں ” کیونکہ، امید ہے، ایک دن ہم سب کریں گے.

پہلی بار یہ آرٹیکلwww.ldsliving.comشئع کیا گیا تھا۔

(Visited 52 times, 1 visits today)

Pin It on Pinterest

Share This