جب لوگ مورمن کی صحت کے قوانین، کے بارے میں بات کرتے ہیں، تواسے حکمت کے قانون کے طور پر جانا جاتا ہےتو وہ ان چیزوں پر توجہ مرکوز کرتے ہیں جو کافی نہیں ہیں ، کافی، چائے، شراب، تمباکو، غیر قانونی منشیات اور ان کو بھی بھول جاتے ہیں کہ یہ کوڈ ہمیںبتاتا ہے کہ ہمیں کیا کھانا چاہیے ۔ مورمن ایک عرفی نام ہے جو کبھی کبھی کلیسائے یسوع مسیح برائے مقدسین آخری ایام کےلئے استعمال ہوتا ہے اور ان کا ہیلتھ کوڈ صحائف کی ایک چھوٹی کتاب تعلیم اور عہد کے نام میں ملتا ہے. اس میں ابتدائی چرچ سے زیادہ تر جدید آراء شامل ہیں۔ مورمنز بائبل ،بُک آف مورمن کی کتاب، بیش قیمتی موتی، اور کیننائزڈ صحائف کے طور پر تعلیم اور عہد کا استعمال کرتے ہیں۔

صحت کے قانون بارے ہم تعلیم اور عہد کے 89 میں مزید جان سکتے ہیں. ایما سمتھ، نبی جوزف سمتھ کی بیوی، میٹنگزکے دوران اپنے گھر میں تمباکو زیادہ مقدار میں استعمال کر تی تھی ، خاص طور تب جب مرد تمبا کوکا رس اس کے فرش پر تھوکتے تھے۔اُس نے اپنے شوہر سے شکایت کی اور وہ حیران تھی کہ کیا اگر ایسی گندی عادت واقعی ہی خدا کے لئے قابل قبول تھی . کوئی بھی نہیں جانتا تھا کہ تمباکو اس وقت صحت کے لئے خراب تھا؛ وہ جانتے تھے کہ اس نے ایک کمرے کو بدبودار اور گندابنا دیا تھا۔

جوزف سمتھ نے جاننے کےلئے دعا کی کہ اگر تمباکو خدا کے لئے قابل قبول تھا. صرف تمباکو پر بحث کرنے کی بجائے خداوند نے جوزف سمتھ کو ایک مکمل صحت کا قانون دیا تھا جو جدید محققین کو یہ بتانا چاہیں گے کہ اس کے پیچھے مورمنز جنہوں نے اس کے پیروکاروں کو دوسرے لوگوں سے کہیں کم صحت کے مسائل کا سامنا کرنا پڑا ہے. یہ جدید صحت کے بنیادی اصول پر مشتمل ہے، جس میں سے کچھ 1833 میں معلوم ہوئے ، جب صحت کا قانون آشکارا ہوا۔لوگوں کو اپنے کھانے کی عام ثقافتی طریقے تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔

مورمن کی تعلیمات مکاشفہ کی بنیاد پر مبنی ہیں کہ ہمارے جسم خدا کی طرف سے تحفہ ہیں۔ مورمنز کے مطابق ہمارے جسم خدا کی ہیکلیں ہیں کیونکہ اُس گھر میں ہماری روحیں ہیں جس کو خدا نےپیدا کیا ہے. احترام کے ساتھ جسمکی عزت کرنے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ خدا کےلیے اپنے پیار کو ظاہر کرنا اورہمارے لئے اُس کے تحفے کا شکرادا کرنا ہے ۔
ہم سب سے زیادہ توجہ یہ ہے کہ ہمیں کچھ نہیں ہونا چاہئے، مکاشفہ بھی ہمیں بتاتا ہے کہ ہمیں صحت مند جسم کو برقرار رکھنے کے لئے کیا کرنا چاہیے۔ ؟

مورمنزکو پھل، سبزیاںاور سارا اناج ، صحت مند کھانے کی جدید تفہیم کے اسٹیلوں کے بارے میں بتایا جا تا ہے ۔ صحت مند جڑی بوٹی جسم کے لئے بھی صحت مند ہیں. جبکہ گوشت اور مچھلی بھی کھانے کے قابل ہیں ، مورمنز کو اس سے معمولی کھانے کی بھی تعلیم دی گئی ہے، جدید آیات کی تعلیمات بھی. مکاشفہ کی وجہ سے قحط، موسم سرما اور سرد موسم کے وقت گوشت ذخیرہ کرنے کی تجویز ہے۔ 1800کی دہائی میں، ایسا وقت ہوگا جب کوئی تازہ فصل نہیںبڑھے گی) ۔ان لوگوں سے وعدہ کیا گیا تھا جو ان احکمات پر عمل کرتے تھے۔

18 اور تمام آخری ایام جو ان باتوں کو یاد رکھنے کے لئے یاد کرتے ہیں، ان احکامات کو مانتے ہیں، ان کے نال اور مرے میں ان کی ہڈیوں کو صحت ملے گی.
19 اور علم کی حکمت اور عظیم خزانے کو تلاش کریں گے، پوشیدہ خزانے بھی.
20 اور چلتے رہیں گے پریشان نہیں ہو نگے اور نہ ہی بے ہوش ہونگے ۔

21 اور میں خداوند، ان سے وعدہ کرتا ہوں کہ تباہ کن فرشتہ ان کے پاس گزر جائے گا، جیسا کہ بنی اسرائیل کے بچوں نےاُنہیں قتل نہیں کیا ۔ آمین
اگرچہ یہ حکم 1800 کی دہائی میں عجیب لگ رہا تھا، آج ہم سمجھتے ہیں کہ یہ کس طرح صحت مند ہونے کے لئے لوگوں کو کھانے کی ضرورت ہے. جبکہ زیادہ تر لوگ اس کی پیروی نہیں کرتے ہیں، سائنس ہے، ایک بار پھر، خدا کی تعلیمات کے ساتھ پکڑاہے۔

 پہلی بار یہ آرٹیکلMormonrules.comشایع کیا گیا تھا ۔

 

(Visited 11 times, 1 visits today)
The following two tabs change content below.

Pin It on Pinterest

Share This