ماضی میں مورمن کی کتاب کے بہت سے نقاد نے آثار قدیمہ کے ثبوت کی کمی کو نمایا ں کیا ہے جو اس ریکارڈ کے ثبوت کی تصدیق کرتی ہے ۔
کتاب مورمن میں آثار قدیمہ کے اثراتاور ہم آہنگ شہروں کی تعمیر گھنی اور وسیع آبادی کی وضاحت کیسے کرسکتے ہیں؟ نیشنل جیوگرافک کی تازہ ترین دریافت ظاہر کرتی ہے کہ صویوں سے ناخیز دریافت جس پرغور ہی نہیں کیا گیا ۔ بڑے وسیع پیمانے قدیم شہروں سے جوڑا ہوا ہم آہنگ نیٹ ورک لاکھوں لوگوں کا گھر تھا جس کے متعلق ہمیں نے کبھی سوچا ہو۔اس مضمون کی شروعات ہوتی ہے۔. جبکہ چرچ نے یہ واضح کر دیا ہے کہ ہم نہیں جانتے کہ کتاب مورمن کا واقع کس جگہ رونما ہوا تھا، یہ دلچسپ ہے ملاحظہ کریں کہ قدیم امریکی تہذیبوں کے بارے نئی دریافت کی جا رہی ہے ۔

مایا آثار قدیمہ میں “اہم کامیابی” کے طور پر ، محققین نےچھ ہزار سےزائد گھروں، محلات، بلند ہائی وے کھنڈرات اور دوسرے انسانیت کی خصوصیات کی شناخت کی ہےجو صدیوں سے شمالی گواتیمالا کے جھیلوں اور جنگلات کے نیچے چھپی ہوئی ہیں.

لیزر اسکین نے 60 ہزار سے زائد نامعلوم مایا ڈھانچے کا پتہ چلا یاجو شہروں، قلتوں، فارموں اور ہائی ویز کے وسیع نیٹ ورک کا حصہ تھے.علماء نے ڈیجیٹل طور پر درخت کی چھتوں کو فضائی تصاویر سے نکال دی۔ جس سے ایک وسیع پیمانے پر قبل کولمبیا کی تہذیب کے کھنڈروں کو ظاہر کیا جو مایا ماہرین کی سوچ سے کہیں زیادہ پچیدہ اور منسلک تھے .
آرتکا کالج کے آثار قدیمہ کے ایک ماہر تھامس گریسن نے بتایا کہ لیاریار تصاویر یہ واضح بناتی ہیں کہ یہ پورے خطے میں ایک حل نظام تھا جس کی پیمائش اور آبادی کا کثافت انتہائی کم ہے.
تھامس گریسن آتھکا کالج آثار قدیمہ اور قومی جغرافیائی ایکسپلورر جو آثار قدیمہ کی تحقیق کے لئے ڈیجیٹل ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے مہارت رکھتا ہے.

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریں ldsliving.com

Pin It on Pinterest

Share This