اپنے گھر کو آسمان کی طرح محفوظ کرنا

اپنے گھر کو آسمان کی طرح محفوظ کرنا

 

اس تیز رفتار معاشرے میں ،ہمارے لیے اپنے گھر کو آسمان کی طرح محفوظ بنانا مشکل ہو سکتا ہے ان تما م کے لیے جو اس میں داخل ہوتےہیں۔
تنازعات کا مقابلہ کرنا مشکل ہے ۔شیڈولزکاانتظام کرنامشکل ہے.ٹیکنالوجی ہمیں ایک دوسرےسےدورکررہی ہے۔اور اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتاکہ آپ لوگوں کے خاندان کس طرح سے نظرآتےہیں،یہاں پر کچھ نظریات ہیں کہ آپ کیسے یسوع مسیح کواپنےگھرمرکزسلامتی اورامن کی جگہ بناسکتے ہیں۔

صفائی

مطالعہ کے زریعے ہم جانتےہیں کہ ہماری جسمانی اور دماغی صحت دونوں پر معتبر اور گندگی منفی اثر اندازہو سکتی ہے۔اپنے گھر کو صاف رکھنے کی کوشش کر تے ہوئے ، آپ روح کو اپنے گھر دعوت دیتے ہیں۔ تمام چیزوں کی فکر کرنے کی بجائے ،آپ کے پاس وقت ہے ان چیزوں پر اپنی توجہ مرکوز کریں جو آپ کے لیے بہت زیادہ معنی رکھتی ہیں۔ .اس کا مطلب یہ نہیں کہ آپ کا گھر ہمیشہ صاف ستھرا ہوتاہے ۔

بے ترتیبی

پاکزگی ہی کی وجہ سے خدا کے روح کو دعوت دی جا سکتی ہے ، اگرچہ استدلال کی گنجائش کے لئے بھی کمرے کی ضرورت ہوتی ہے۔گھر ایسی جگہ ہے جہاں ہم بتر بننے کی مشق کرتے ہیں۔اپنے گھروں کو محفوظ جگہ بنائے جہاں آپ لوگوں کے نئے خیالات کے بارے جان سکے،اپنی خوبیوں کو نکھار سکے،غلطیاں کریں اور سوالات پوچھ سکے ۔جب چیزیں آپ کی منصوبہ بندی طابق کام نہ کریں توپرُسکوں رہیں ر مکمل طور پر عدم اطمینان کا رویہ اور کنٹرول دوسروں سے محبت کرنے اور ان کی ترقی میں مدد کریں۔ ,

اپنے گھر کو اچھا ئی سے بھرے

یہ بہت سے لوگوں کی امید ہے کہ آپ کے گھر کی حد دنیا کے غموں اور انجیل کی حفاظت کے درمیان ایک واضح تقسیم ہے۔ ایک راستہ جسے آپ اپنے گھر کو راستبازی میں مستحکم رکھ سکتے ہیں اور وہ اسے اچھی چیزوں سے بھرنا ہے ۔
اور یہ بہت سط پر ہوتا ہے آپ ایسی فلموں پر توجہ دے جو آپ سنتےدیکھتے ہیں اور وہ موسیقی جو آپ سنتےہوں۔اپنا پسنددہ صحآئف کا حوال لکھے ،اوراچھے الفاظ جو آپ کے گھر آس پاس رکھیں۔یسو ع مسیح اور ہیکل کی تصویر کو اپنے گھر میں لگائے۔یہ جسمانی یاد دہانی کسی دوسری سجاوٹ سے زیادہ اچھی ہے .یہ ہمارے ذہنوں کو خدا کی چیزوں پر قائم میں مدد کرتی ہیں۔

خدمت کی طر ف اپنی توجہ مرکوز کریں

گھر ایسی جگہ ہے جہاں ہمیں اپنی روحانی اور جسمانی دونوں ضروریا ت کے بارے پتہ چلتا ہے ۔ خاندان ایک دوسرے کی خدمت کرنے اور ان کی ضروریات کو پورا کرنے میں ایک ساتھ مل کر کام کرتا ہے۔دعا کے ساتھ اس بات پر توجہ دے کہ آپ کس طرح سے اپنی خاندان کے ہر ایک فرد کے لیے برکت حاصل کرسکتےہیں،جب دوسرے آپ کے گھر میں داخل ہو تےہیں ، اس کے بارے میں سوچتے ہیں کہ آپ ان کی مدد کر سکتے ہیں جو آپ کے ساتھ ہیں…
خدا ان تما م لوگوں کی ضروریات کو جانتا ہے جو اپ کے اردگرد ہیں اوروہ آپ کی آپ کی آنکھوں اور دل کو کھولے گا جب آپ اس جے مدد کے لیے دل کریں گے۔

منفی بات چیت سے گریز کریں۔

لڑائی جھگڑا امن اور اثر کے تعلقات کو فوری طور پر تباہ کر سکتا ہے۔ زیادہ تر اکثر، ہمارے متضاد، ناراض احساسات ، دوسروں سے بات چیت کے دوران ظاہرہو تے ہیں۔
ہم میں سے ہر کو منفی طریقوں سے گفتگو کرنے سے بچنا چاہیے۔
اس میں مذاق چیخنا ، غیر فعال جارحانہ تبصرے، قسمت اور کچھ بھی شامل ہے جو “تیز” یا “مختصر” لیبل کی جا سکتی ہے.
ہم ہمیشہ اس میں کامل نہیں رہیں گے ۔جب ہم نامناسب یاکسی کا دل دکھانے والے الفاط کہتے تو جلدی سے توبہ کریں ا ور معافی ہ مانگے۔
جب اصلاحات کی ضرورت ہو تو بعد میں محبت سے اس کی حمایت کریں۔اورلوگوں کبھی بھی اپنے ان کو اپنے گھر میں نہ آنے

مضبوطی سے گناہ کا مقابلہ کریں۔

جب کہ ہم رحم اور شفقت میں بڑھنا چاہتے ہیں،ہمارے لیے گناہ کے ساتھ جنگ کرنا ضروری ہے سوچے اور غور کریں کہ آپ کی فیلمی سب سے زیادہ کس چیز کے ساتھ جدوجہد کر رہی ہے ۔
خدا کے پاس جاؤ، اور ان طریقوں کا تعین کرو جو آپ کے خاندان کو گناہ سے بچنے میں حفاظت کرسکتے ہیں. .
صحآئف میں خدا کے خول کے بارے پڑھیں اور اپنے دفاع کی تعمیر پر کام کریں۔

اپنے خاندان میں کونسل کو ترجیح دیں

کلیسیا ئی رہنما اراکین کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں کہ وہ باقایئدگی سے اپنے خاندانوں کی کونسل منعقد کریں۔
ایلڈر ایم رسل بلارڑ نے چار مختلف قسم کی خآندانی کونسلز کے بارے بیا ن کیا ہے اور وہ کیوں اہم ہیں. آپ یہاں ان کے بارے میں ایک مضمون پڑھ سکتے ہیں.
خاندانی کونسلوں کو ہر ایک میں شامل ہونے میں مدد ملتی ہےاور اپنے خاندانی تمام اہم فیصلو ں میں خدا کو دعوت دیتے ہیں ۔ وہ یہ بھی یقینی بناتے ہیں کہ آپ کے خاندان کے ہر رکن کی دیکھ بھال کی جائے ۔آپ اپنی خاندانی کونسل میں یہ گفتگو کر سکتے کہ آپ دوسروں کے ساتھ اپنے گھر کی محبت کو کیسے شئر کر سکتے ہیں اور مخصوص مواقع اور ان کی پیروی بھی۔

کمزوری کا سامنا کریں۔

دن کے اختتام پر، آپ سب سے اہم بات یہ کر سکتے ہیں کہ آپ کے گھر آپ کے خاندان کے لئے ایک محفوظ پناہ گاہ ہے اور دوسروں کو خطرے سے نمٹنے کا رویہ تیار کرنا ہے. اس کا مطلب ہے کہ آپ کے گھر میں وہ جذباتی طور پر محفوظ محسوس کرتے ہیں. وہ جانتے ہیں کہ وہ اپنی حقیقی جذبات کا اظہار کرسکتے ہیں اور ان کے حقیقی حق کو بغیر مسترد یا سزا سے ڈر سکتے ہیں. شرمندہ محسوس کرنے کے لئے کوئی بھی نہیں بنایا گیا ہے.
. خطرہ ہمیشہ ایماندری اور خطرے شروع ہوتا ہے ۔لوگوں کے لیے خطرہ بننے ک بجائے لوگوں کے ایماندارثابت ہو ن اور انہیں مواقع دے کہ وہ آپ کی طرح عمل کر سکے مسیح کی شفقت اور محبت کے لئے دعا کرو دوسروں کی مدد کرنے کے لۓ ان کے دل اور روح کو شئر کرنے کے لیے کریں.

اس مضمون کو اس کےاصلی لنک سےپڑھنےکے لیے یہاں کلک کریں ldsdaily.com

Pin It on Pinterest

Share This